Jump to content

Welke GTA IV versie ga je aanschaffen?


PatrickW

GTA IV  

827 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke GTA4 ga je aanschaffen?

    • Xbox 360
      108
    • PlayStation 3
      172
    • PC
      450
    • Geen
      46


Recommended Posts

  • Reacties 133
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mania-92

    4

  • Black Force

    3

  • Rekam

    2

  • MASTERMIND

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zeker voor de Playstation 3.

Al wie zegt dat het op de PC beter word .. tjah .. dikke pech zou ik zeggen want als je nu BV. Fifa op PC speelt op FIFA op Playstation , zie je duidelijk het verschil.

Dit is bij GTA ook , mischien is het wel leuker dat je kan modden enzo , maar op de Playstation 3 is het gewoon het beste ( X-Box 360 is ook ongeveer hetzelfde resultaat , maar ik moet niets van die X-dozen hebben :puh: )

Cenzy :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook voor de PS3 gekozen. Ik heb de Xbox360 ook, maar dan haal ik GTA toch liever voor m'n PS3( heb alle GTA delen op de PS2). van mij mag het snel 23 maart zijn, dan alleen nog een tijd op GTA 4 wachten :bonk:

Bewerkt: door Mr Whoopee
Link to comment
Delen op andere websites

Zeker voor de Playstation 3.

Al wie zegt dat het op de PC beter word .. tjah .. dikke pech zou ik zeggen want als je nu BV. Fifa op PC speelt op FIFA op Playstation , zie je duidelijk het verschil.

Dit is bij GTA ook , mischien is het wel leuker dat je kan modden enzo , maar op de Playstation 3 is het gewoon het beste ( X-Box 360 is ook ongeveer hetzelfde resultaat , maar ik moet niets van die X-dozen hebben :puh: )

Cenzy :bier:

wist dat GTA SA op de computer veel mooier is dan op de ps2. als je maar een krachtig genoege computer hebt. wat wel is: als je gta4 dan op de ps3 koopt weet je zeker dat het gaat. want daar is hij nu eenmaal op berekent en niet op ''verschillende'' computers. of koop een mainframe[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker de Playstation 3 versie, ik was van plan de PS3 te gaan kopen als GTA 4 uitkomt. Misschien ook de PC versie als ik tegen dan een betere pc heb.

EDIT: De pc versie koop ik dan niet om missies enzo. te doen, dat doe ik wel op PS3. Maar vooral voor de vele mods die voor GTA 4 gaan uitkomen.

Bewerkt: door Jericho
Link to comment
Delen op andere websites

ik ga hem op de xbox 360 aanschaven want er staat overal op xbox sites dat de gta 4 blijft veranderen met update die waarschijnlijk gratis of voor een kleine vergoeding te krijgen zijn.En tja de ps3 wordt toch een flop aangezien alle onnodige dingen die er op zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

De PC natuurlijk, ben niet van plan om XBOX of PS3 te gaan kopen, wel stom dat de PC versie pas later komt net als bij SA. Heb trouwens gehoord dat GTA 4 misschien wel 5 keer groter wordt dan San Andreas :bonk::bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

ik ga hem op de xbox 360 aanschaven want er staat overal op xbox sites dat de gta 4 blijft veranderen met update die waarschijnlijk gratis of voor een kleine vergoeding te krijgen zijn.En tja de ps3 wordt toch een flop aangezien alle onnodige dingen die er op zitten.

De PS3 krijgt ook extra content. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...