Jump to content

Welke GTA IV versie ga je aanschaffen?


PatrickW

GTA IV  

827 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke GTA4 ga je aanschaffen?

    • Xbox 360
      108
    • PlayStation 3
      172
    • PC
      450
    • Geen
      46


Recommended Posts

Zo als het nu er naar uit ziet zal ik hem halen voor de Xbox 360. Mocht ik destijds beschikken over een PlayStation 3, dan zal ik hem misschien daar voor halen. Een PC versie is voor mij ook niet uitgesloten, maar op de console vind ik GTA wat lekkerder spelen. Helemaal zeker is het dus niet, maar ik denk de Xbox 360 versie. In ieder geval móet ik GTA IV hebben. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 133
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mania-92

    4

  • Black Force

    3

  • Rekam

    2

  • MASTERMIND

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zit er over te denken om hem op de X360 te kopen. Die heb ik nog niet maar dan verkoop ik gewoon mijn PS2 met alle spellen. En tegen die tijd moet ie ook wel wat goedkoper zijn en de PS3 is me veel te duur.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net een ps2 gekocht. Als GTA4 op de PC uitkomt ga ik hem daar natuurlijk voor halen. Ondanks de kosten voor een waarschijnlijke vervanging van de videokaart.

Mijn 1000ste post!

Link to comment
Delen op andere websites

PC Lijkt mij de beste optie.

Ook omdat ik NIET overweg kan met zo'n rotconsole en daarbij is het me te duur om naast mn PC nog een PS3 en/of een XBOX 360 te kopen.

En op consoles kan je ook geen mods downloaden vanaf GTAgames.nl :klap:

EN!!!... Daarbij is de kracht van de console ondergeschikt aan de PC.

Link to comment
Delen op andere websites

post-65110-1173642816.jpgpost-65110-1173642816.jpgmede gta spelers ik ga hem op de ps3 kopen ps3 4 live :D:puh::7:tu:

ps3 _O__O_

Gast je foto's zijn zwaar achterhaald.

Teneerste is de PS3 zwart en tentweede zie je nog de oude "banaan"-controller terwijl er een SIXAXIS controller bij de PS3 geleverd word.

Link to comment
Delen op andere websites

post-65110-1173642816.jpgpost-65110-1173642816.jpgmede gta spelers ik ga hem op de ps3 kopen ps3 4 live :D:puh::7:tu:

ps3 _O__O_

Gast je foto's zijn zwaar achterhaald.

Teneerste is de PS3 zwart en tentweede zie je nog de oude "banaan"-controller terwijl er een SIXAXIS controller bij de PS3 geleverd word.

gast de ps3 wort in het zwart wit en grijs verkocht en dat die banaan er bij staat heb ik voor de fun gedaan maar als je zo nodig de ps3 controller wil zien kan dat

post-65110-1174331916.jpg

post-65110-1174331945.jpg

Bewerkt: door ps34live
Link to comment
Delen op andere websites

post-65110-1173642816.jpgpost-65110-1173642816.jpgmede gta spelers ik ga hem op de ps3 kopen ps3 4 live :D:puh::7:tu:

ps3 _O__O_

Gast je foto's zijn zwaar achterhaald.

Teneerste is de PS3 zwart en tentweede zie je nog de oude "banaan"-controller terwijl er een SIXAXIS controller bij de PS3 geleverd word.

gast de ps3 wort in het zwart wit en grijs verkocht en dat die banaan er bij staat heb ik voor de fun gedaan maar als je zo nodig de ps3 controller wil zien kan dat

En waar baseer je dat op?

In zowel Japan, Amerika als europa zal voorlopig alleen de zwarte versie verschijnen, in europa alleen de zwart/chroome versie (60GB).

Check dus de volgende keer iets...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...