Jump to content

Welke GTA IV versie ga je aanschaffen?


PatrickW

GTA IV  

827 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke GTA4 ga je aanschaffen?

    • Xbox 360
      108
    • PlayStation 3
      172
    • PC
      450
    • Geen
      46


Recommended Posts

  • Reacties 133
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mania-92

    4

  • Black Force

    3

  • Rekam

    2

  • MASTERMIND

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik verkoop eerst mn ps2 + alle games en mn gamecube + alle games, dan w8 ik tot de ps3 of xbox 360 in oktober verlaagt is in prijs, dan koop ik of 360 of ps3 (igt eraan welke goedkoper is) en natuurlijk met GTA IV erbij hea

Link to comment
Delen op andere websites

Komt er eindelijk weer een GTA op de PC? :tu: Fijn , dan koop ik hem op de PC.

Vond het persoonlijk dom dat ze alleen nog maar eerst voor de PSP en later voor PSP en PS2 deden maken , vind dat de PC dé "console"(zo ken je de PC eigenlijk niej noemen BOEIE) voor GTA is , mar dat is dan mijn mening :puh:

Kan in ieder geval niej wachten!

Link to comment
Delen op andere websites

dat wordt absoluut de pc versie, zover ik weet is ie mischien nog niet aangekondigd, maar die komt zeker weten.

ik heb lang zitten dubben over de 360, maar investeer liever in mijn pc.

tegen de tijd dat gta 4 op de pc te krijgen is, is de technologie van de pc's de consoles al voorbijgestreefd, dus daar hoef je het niet voor te laten.

rond die tijd wordt het toch tijd voor een upgrade, dus dat komt dan goed uit.

en de controllers zijn ook voor de pc verkrijgbaar, dus dat is ook al niet als argument aan te dragen om een console te kopen.

bovendien kun je op de pc naar hartelust modden en rommelen met gta, terwijl consoles je daar volledig in beperken, op wat downloadable extra's na.

Link to comment
Delen op andere websites

dat wordt absoluut de pc versie, zover ik weet is ie mischien nog niet aangekondigd, maar die komt zeker weten.

ik heb lang zitten dubben over de 360, maar investeer liever in mijn pc.

tegen de tijd dat gta 4 op de pc te krijgen is, is de technologie van de pc's de consoles al voorbijgestreefd, dus daar hoef je het niet voor te laten.

rond die tijd wordt het toch tijd voor een upgrade, dus dat komt dan goed uit.

en de controllers zijn ook voor de pc verkrijgbaar, dus dat is ook al niet als argument aan te dragen om een console te kopen.

bovendien kun je op de pc naar hartelust modden en rommelen met gta, terwijl consoles je daar volledig in beperken, op wat downloadable extra's na.

en natuurlijk zal het waarschijnlijk goedkoper zijn

Link to comment
Delen op andere websites

ik investeer ook liever in me pc. omdat inderdaad een console je maar beperkt. en daarnaast ga ik zeker geen ps3 aanschaffen van 600 euro. alleen om gta 4. ook is dat zo dat een ps3 over bijv paar jaar verder. geen donder meer waard is. dus geef mij maar de pc.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...