ExploudeD Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2006 Ik heb zins kort LCS maar was gisteren even aan het kijken op WikiGta en zach het woordt Copbribe. Nou vroeg ik mij af? Wat kan je er mee. Wat is het. MVG ExploudeD. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2006 (bewerkt) Ik heb zins kort LCS maar was gisteren even aan het kijken op WikiGta en zach het woordt Copbribe. Nou vroeg ik mij af?Wat kan je er mee. Wat is het. MVG ExploudeD. Een Cop Bribe is een Pickup waarmee je een ster van je Wanted Level verliest, indien je dit al in je bezit hebt. Heb je geen Wanted level kun je helemaal niks met zon Pickup. Hier vind je een kaart met daarop alle Cop Bribes aangegeven. Rust even met je muis op de stipjes en je krijgt een venstertje met daarop extra informatie over de Bribe zoals de hoogte waar hij zich bevind. Nog veel plezier met je nieuwe spel! Bewerkt: 9 december 2006 door Advancegta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ExploudeD Geplaatst: 9 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 december 2006 Heel erg bedankt. Het kaartje had ik al gevonden. Maar ik wou gewoon even weten wat het inhielt. En dat weet ik nu. Dus erg bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2006 Cop Bribes zijn erg handig in missies waarbij je de politie moet kwijtraken. Dit omdat je op het kaartje dat Advancegta hierboven postte ziet dat ze echt overal liggen. Dus als je wanted level bijvoorbeeld 3 sterren is, en je pakt een cop bribe, dan heb je 2 sterren. Er zijn erg veel missies in het begin waarin je politie moet afschudden, bijvoorbeeld Smash and Grab. Hier zul je een wanted level van 3 sterren hebben en naar de Pay&Spray moeten rijden om dit te verliezen, maar om het makkelijker voor jezelf te maken kan je eerst een cop bribe pakken zodat je alvast 1 ster kwijt bent. Nu is het een stuk gemakkelijker om levend bij de Pay&Spray aan te komen. Erg handige dingen dus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.