Cabron Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Ik heb de SA Mod Installer maar hoe installeer ik nu een mod die bijv. onder alle auto's neon zet of die CJ's gezicht veranderd? >>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar modding fora.<<< Reageren
Froodooo Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Dingen vervangen in GTA, zoals auto's en het gezicht van CJ, kan meestal wel met de IMG Tool. Bij het bestand wat je download, zit ook volgens mij altijd wel een readme, waarin precies staat hoe je nou precies de gedownloade dingen in het spel moet zetten. Veel succes, ik hoop dat je er uitkomt zo. Reageren
Cabron Geplaatst: 9 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2006 English Installation: Open with Txd workshop 3.5 the file particle.txd in models folder and search shad_car.bmp. Click import and select the neon of you like more. Have fun-Gt! ik snap het niet helemaal Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 (bewerkt) Nog een aanvulling op de post van Froodoo: Hier op het forum staat een mooie tutorial over de IMG tool. De readme van mods is vaak ontoereikend of in gebrekkig Engels. Je moet vaak alleen maar een paar bestandjes vervangen. De niet auto mods werken met de IMG tool eigenlijk hetzelfde als gewone auto mods. Je hoeft alleen geen Handling en Carcols e.d. te veranderen bij niet auto mods. Vind de tutorial >hier<. Succes! EnglishInstallation: Open with Txd workshop 3.5 the file particle.txd in models folder and search shad_car.bmp. Click import and select the neon of you like more. Je moet dus met de IMG tool de particle.txd openen. Volg >deze tutorial<. Het is niet moeilijk, lees hem aandachtig door. Maar in plaats van gta3.img open je dan particle.txd Zo moeilijk is het niet, zolang je de tutorial maar aandachtig leest. Succes! Edit: Ik zie dat Froodoo me net voor was. Maar daar kan hij niets aan doen, als iemand edit zie je dat niet. Bewerkt: 9 december 2006 door Flying Dutchman Reageren
Froodooo Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 EnglishInstallation: Open with Txd workshop 3.5 the file particle.txd in models folder and search shad_car.bmp. Click import and select the neon of you like more. Have fun-Gt! ik snap het niet helemaal De vertaling van bovenstaande is dit: Open met de Txd workshop 3.5 het bestand particle.txd in de models map, en zoek voor shad_car.bmp. Klik op import en selecteer de neon die jij mooi vindt. De Txd-workshop kun je hier nog downloaden. Met de post van Flying Dutchman erbij moet het je denk ik wel helemaal lukken! Reageren
Cabron Geplaatst: 9 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2006 (bewerkt) waar kan ik met IMG dat Particle vinden want ik kan hem neit vinden. Ik heb op GTA 3 geklikt maar daar kan ik hem nergens tussen vinden. ook als ik bij bestandsnaam partice.txd intypt komt er iets te staan dat het niet kan openen Bewerkt: 9 december 2006 door Cabron Reageren
ChzN. Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 (bewerkt) Dan zal je bij edit > Find aan klikken of F2 En dan in het balkje partice.txd Ik weet zelf niet wat voor bestand dat is misschien staat dat wel bij player M.v.g ChzN. ======================================================== Waarschijnlijk bedoelde je met bestands naam al ingevoerd te hebben het zelfde als mij met Edit > Find Maar zit er geen readme bij? daar staat meestal ook in wat je moet vervange en waar het staat in IMG tool Bewerkt: 9 december 2006 door ChzN. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.