M4X Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 (bewerkt) V1: V2: V3: Rate it Bewerkt: 10 december 2006 door M4X Reageren
Lord of War Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Mooie signature, M4X. Je achtergrond is heel mooi en het past wel bij je thema. Ik zou 'm alleen wat meer met Grunge brushes vullen. Je render is wat te klein en ik zou 'm wat meer inblenden. Je tekst op het wapen vind ik mislukt. Het is een tropisch lettertype en je sig speelt zich af in een bos of jungle-achtige plaats. Dit is een héél rare combinatie. Het Ghost Recon lettertype is dan alweer wat beter. 76% - Probeer een beter font te zoeken. Misschien kun je ook je render wat mooier inblenden en groter maken? Reageren
Froodooo Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Ik vind de achtergrond niet als één geheel, je hebt heel wat brushes over elkaar gebruikt, en er toen de kleur van de render overheen gegooid, maar alles staat een beetje te veel door elkaar heen vind ik. Misschien kun je dit veranderen door de layer te duplicaten, en er dan een beetje Motion- of Gaussian Blur aan toe te voegen. Die render moet je dan wel verlagen als het gaat om de Opacity. Verder passen de kleuren redelijk goed bij elkaar. De render staat nu wel los van de achtergrond. Dat kan natuurlijk de bedoeling zijn, maar een beetje meer verwerking van de render in de achtergrond staat ook altijd goed. De tekst is leuk qua lettertype, en past ook goed bij de rest. Ik zie dat je de stroke boven en beneden wat dikker hebt dan die aan de zijkanten. Ik denk dat het mooier zou staan als dat allemaal gelijk was, want zo dik vind ik niet mooi staan. Over het algemeen is de Sig wel redelijk gelukt, maar denk nog even om de puntjes die ik je verteld heb. Cijfers Eerste indruk: 7.3 Achtergrond: 6.8 Kleuren: 7 Render: 6.5 Effecten: 7 Tekst: 7.8 Originaliteit: 7 Algehele indruk: 7 Eventuele bonus: 0.1 Aantal sterren: Een 7.2 is mijn eindcijfer voor jouw Sig. *** Hoogste rate ooit: Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. *** Reageren
M4X Geplaatst: 9 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Bedankt voor jullie rates Froodoo en LoW Ik heb wat veranderd aan het font van m'n naam, en ik heb de render geprobeerd wat beter in te blenden. Ik heb de border ook overal even dik gemaakt, dit stond inderdaad wat mooier. Nog meer rates? Reageren
solique Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 V2 is mooier. Maar toch vindt ik hem wat te leeg ogen. +: Totale Uiterlijk Blending Achtergrond -: Beetje leeg Oordeel: 7.6/10 Reageren
.Antonio Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Mooi gedaan hoor M4X. Leuke sig. Je text van Ghost Recon is heel mooi gemaakt. Je text M4X kan je misschien beter anders doen qua fill. Je text valt niet op, maar als je het ziet is het toch te grijs. Dus ik zou hem wat minder op fill zetten. Over je border; ik vind je border te dik. Doe hem 1 px inplaats van 2. Dat is denk ik leuker. Misschien kan je hem ook een beetje een donker groene kleur geven zodat hij bij je sig past. Over je render; leuk ingeblend. Je hebt de opacity/fill een beetje lager gezet toch? Of niet . Dat is iig wel leuk. Daardoor zie je de background wat meer zegmaar. Over je back; Mooie background. Weer grunge background. De vorige grunge backgrounds van jou vond ik matig. Deze vind ik goed. Hij past namelijk goed bij je render. Toch zou ik wel eens wat meer afwisseling nemen. We kennen het nu zegmaar wel... Maar ik vind hem bij deze sig wel leuk Rate: Goed gedaan hoor: 83% Reageren
M4X Geplaatst: 10 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2006 (bewerkt) Mooi gedaan hoor M4X. Leuke sig. Je text van Ghost Recon is heel mooi gemaakt. Je text M4X kan je misschien beter anders doen qua fill. Je text valt niet op, maar als je het ziet is het toch te grijs. Dus ik zou hem wat minder op fill zetten.Over je border; ik vind je border te dik. Doe hem 1 px inplaats van 2. Dat is denk ik leuker. Misschien kan je hem ook een beetje een donker groene kleur geven zodat hij bij je sig past. Over je render; leuk ingeblend. Je hebt de opacity/fill een beetje lager gezet toch? Of niet . Dat is iig wel leuk. Daardoor zie je de background wat meer zegmaar. Over je back; Mooie background. Weer grunge background. De vorige grunge backgrounds van jou vond ik matig. Deze vind ik goed. Hij past namelijk goed bij je render. Toch zou ik wel eens wat meer afwisseling nemen. We kennen het nu zegmaar wel... Maar ik vind hem bij deze sig wel leuk Rate: Goed gedaan hoor: 83% Ik heb de border wat dunner gemaakt, dit stond inderdaad iets mooier. De background vind ik juist niet grunge achtig, maar een beetje abstract. Volgens Lord of War hierboven moest hij juist wat grunge-achtiger, dus grunge is hij echt niet. Nog meer rates? Bewerkt: 10 december 2006 door M4X Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.