Cabron Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Ik wil graag wancars kunnen kopen en de import missies doen maar ik ben heel slecht in de driving school. mijn driving skill is wel helemaal vol omdat hem perongeluk met die cheat gesaved had als je wilt mag je ook die pimp missie van jizzy halen dat je die pastoor in zijn limo moet vermoorden want ik kom steeds vast te zitten op de snelweg door een kettingbotsing en dan ontploft mijn auto.
Bling Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 (bewerkt) Driving School - Passed The 360 - Goud The 180 - Goud Whip and Terminate - Goud Pop and Control - Goud Burn and Lap - Goud Cone Coil - Goud The '90' - Zilver Wheelie Weave - Zilver Spin and Go - Goud P.I.T. Maneuver - Goud Alley Oop - Goud City Slicking - Zilver Jizzy - Passed Beloning: $3000 en Respect+ Ik heb tijdens het behalen van deze missies geen cheats/mods gebruikt. Ik wens je verder veel succes met de rest van de missies. Bewerkt: 9 december 2006 door Bling
Cabron Geplaatst: 10 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Driving School - Passed The 360 - Goud The 180 - Goud Whip and Terminate - Goud Pop and Control - Goud Burn and Lap - Goud Cone Coil - Goud The '90' - Zilver Wheelie Weave - Zilver Spin and Go - Goud P.I.T. Maneuver - Goud Alley Oop - Goud City Slicking - Zilver Jizzy - Passed Beloning: $3000 en Respect+ Ik heb tijdens het behalen van deze missies geen cheats/mods gebruikt. Ik wens je verder veel succes met de rest van de missies. Dankjewel
Recommended Posts