.Timothy Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 (bewerkt) Ik heb laatst een savegame geüpload maar die doet het niet . Weet iemand waar dat aan kan liggen? Ik heb hem in de goede map gezet. Ik heb V1. Bewerkt: 9 december 2006 door VWO-er Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Ik heb laatst een savegame geüpload maar die doet het niet .Weet iemand waar dat aan kan liggen? Ik heb hem in de goede map gezet. V1. Heb je dan ook wel versie 1 van je spel? Anders doet hij het natuurlijk niet... Controleer allereerst of het in de goede map staat: Mijn documenten => San Andreas User Files. Daarna moet je even kijken of je de goede versie hebt bij de goede savegame. Ik weet niet waar je hem van gedownload hebt, maar misschien ligt het aan je savegame . Succes met zoeken naar de fout. Reageren
Froodooo Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 (bewerkt) Weet je dan zeker dat je versie 1 wel hebt? Ik heb hier nog een savegame voor je, één voor versie 1, en de andere voor versie 2. Kijk maar even of één van die het wel doet... Versie 1 Versie 2 - Het is de tweede file Bewerkt: 9 december 2006 door Froodooo Reageren
.Timothy Geplaatst: 9 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2006 (bewerkt) Bedankt allemaal maar ik heb V1. Beetje onduidelijk beschreven (Edit 'm zometeen). Ook heb ik hem in de goede map gezet. Ook al beschreven.... Zal zometeen even Froodoo's savegame dowloaden. Hier heb ik 'm gedownload: Hier dus... Bewerkt: 9 december 2006 door VWO-er Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.