solique Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Nu weer eens een nieuwe van mijn kant. Ben de laatste tijd meer met banners en arts bezig geweest dan met signatures. Maar gisteren maar weer eens een sig gemaakt. Reageren
orange123 Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Eej solique, Goed werk, ziet er strak uit De auto met die lampen en die mist echt goed. Maar hoe maak je die mist? Kun je dat ff zeggen? Je krijgt van mij een 9/10! thx orange123 Reageren
solique Geplaatst: 9 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2006 (bewerkt) Je pakt de standaard Soft Brush, pakt een px grote die je wilt, zet opacity rond de 50, neemt de witte kleur. Dan brush je waar rook of mist moet komen, laatste stap is spelen met opacity van de layer. Bewerkt: 9 december 2006 door solique Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Hallo: Soligue, Leuke sig dat als eerste, Enig nadeel vind ik de kleur beetje 1-kleur-sig en de tekst. De kleur kan misschien wat aan gedaan worden door middel van Ctrl+b en dan wat met de kleuren spelen. Wat betreft de tekst kan misschien wit gedaan worden zodat het er beter uitspringt. Dat beetje verbeteren en wie weet. Reageren
BigM Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Heeyheey solique. Het valt mij op dat jij altijd vrij kleine signature's hebt . Spreekwoordelijk moest ik even me bril pakken om het goed te kunnen bekijken . Aha nu zie ik hem , en wat . Een leuke sig hoor soliqeu. Je hebt een mooie wagen uitgekozen en leuk in je plaatje gedaan. Je naam is iets wat onduidelijk maar daar laat ik me de zweer niet door bederven . Alleen denk ik dat kleurenblinden een probleem gaan krijgen met jou vooral grijze signature. Een 8 dan maar Reageren
solique Geplaatst: 9 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2006 (bewerkt) Het is btw een auto die ik zelf gecustomized had in NFS Carbon. Hier originele screenshot. Het is eigenlijk meer een manip. http://i24.photobucket.com/albums/c23/soliqui/NFSC/Bots1.jpg Reden dat ik kleine maak, is omdat ik op sites zit die niet groter dan 100px hoogte en 400px breedte accepteren. Dus dan worden ze gelijk wat kleiner. Maar ook de eisen aan mezelf zijn daardoor hoger geworden. Om meer in zo'n kleine ruimte te maken. En hem toch mooi te laten lijken. Ik maak ook wel grote hoor, show alleen niet veel. En zit hier nog niet zolang. Kleur is inderdaad wat monotoom, maar vond ik mooi in geheel passen. En tekst, staat er alleen op om aan te tonen dat ik m gemaakt hebt. Daarom ook minder zichtbaar. Maar heel bedankt voor de comments en adviezen, zal er eens op letten. Bewerkt: 9 december 2006 door solique Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.