Jump to content

Spiderman

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

spidermanv2un9.jpg

xmanmn2.png

Na een lange tijd heb ik het toch weer voor elkaar gekregen. Like it?

Bewerkt: door Lord of War
Geplaatst:

Wou lord of war ziet er gaaf uit man :Y Erg mooi gedaan . Spiderrman is er leuk in verwerkt en met een mooie achtergrond. En je hebt het allemaal perfect in elkaar gezet . Ik vond je altijd al erg goed bezig maar nu stond ik er even met plezier naar te kijken. En leuk hoe jij je naamerin hebt gezet

9 dan maar ;):sigaar:

Geplaatst:

Spiderman:

Opzich een aardige sig. Er zit 'aardig wat' diepte in. vooraal dooer de c4d? rechts. De tekst vind ik best wel mooi, al had je een ander font kunnen gebruiken. Ik vind dat hij op sommige plekken over belicht is, maar ik denk dat je dat wel verbeterenn. Wat ik er wel gaaf uit vind zien is het web van Spiderman, het lijkt nogal op een c4d, dat is natuurlijk en goed punt. De light source is goed geplaatst. Ik vind het een erg geslaagd Design :bier:

8/10

XMan:

Hier zit ook goede dipete in, geeneen minpuntje daaraan. Ik vind de tekst wel mooi, maar er had beter een gele outerglow omheen gekunt, niet een grote maar een kleintje. de lightsource links, vind ik erg goed geplaatst. Maar ook hier zijn sommige plekken overbbelicht, dat vind ik jammmer.

7,5/10

Geplaatst: (bewerkt)

Eerste Signature.

Afbeelding:Erg mooi gedaan. Netje uitgeknipt.(8)

Tekst:Erg weinig tekst.(4)

Overige:Het zwart wit effect is echt mooi geworden.(7)

Sterren:3

Kleur Gebruik:Weinig kleuren. Maar dit zwart wit effect is ook gewoon mooi.(7)

Tips/Complimenten:

Eigenlijk niks toe tevoegen. Maar wie weet is het leuk om bij de zwart wit versie van Spiderman ook een kleuren versie erbij te maken.

Eind Cijfer:9,5

Goedzo.

Tweede Signature

Afbeelding:Erg vet maar het heb iets donkers. En dat vind ik wel wat minder.(6)

Tekst:3 Letters als ik mijn niet vergis. Dat is weer erg weinig.(4)

Overige:Licht effect om X man heen is erg vet.(8)

Sterren:2

Kleur Gebruik:Erg netjes. Maar er mogen wel emer verschillende kleuren bij.(6)

Tips/Complimenten:Erg mooi gedaan hoor. Maar ik had de tekst een andere duidelijke kleur gegeven. En wat meer tekst.

Eind Cijfer:8

Ga zo door.

Bewerkt: door Rullez
Geplaatst:

Weer erg mooi Lord of War, ik vind je eerste signature iets mooier dan de tweede. De effecten vind ik erg mooi, en dat Webslinger staat precies op de goeie plaats. Je zou alleen de rechterkant iets lichter kunnen maken, door een lichteffect of door er een heel klein beetje kleur in te doen. Niet te veel kleur, want dan is het mooie effect verdwenen. Je tweede signature vind ik ook mooi, maar de eerste vind ik toch echt de mooiste. De effecten zijn allemaal wel mooi, maar de kleur vind ik er niet bij passen. Je kon hem wat minder fel rood of zwart wit maken, net als de eerste. Ook zou het mooier zijn als je je naam wat opvallender er in zou zetten, zo ziet iedereen hem volgensmij over het hoofd.

Sig 1: 93%

Sig 2: 79%

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...