Dwayne Forge Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Ik was gewoon ff aan het wandelen en ik wou een auto dus ik sla eerst die motorkap er af toen kwam ik erachter dat onder de motorkap een gezicht zat hier het bewijs en foto ik weet niet of dit all eerder is gevonden ik heb de zoekfuncite gebruikt maar kon niks vinden. Reageren
[N]Gangsta!!! Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Ja het is zeker een vaag teken wat er zit maar een hoofd zie ik er niet echt in En als het naar iest zou moeten verwijzen wat dan??? Reageren
Suburban Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 dat zal wel niet bewust zijn gemaakt, misschien ligt het aan het licht in die stad/dorp Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 9 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2006 (bewerkt) dat zal wel niet bewust zijn gemaakt, misschien ligt het aan het licht in die stad/dorp Nee want ook op een donker plek krijg ik dat gezicht te zien en ik heb een nog nee paar anderen auto's mishandeld en toen zach ik ook dat gezicht. Bewerkt: 9 december 2006 door Online. Reageren
SWYV Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 ik zie vooral Scary Movie masker niet? maar wel goed opgemerkt heb nog nooit van gemerkt Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 9 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Gangsta!!!' date='9 Dec 2006, 12:36:44' post='556996']Ja het is zeker een vaag teken wat er zit maar een hoofd zie ik er niet echt in En als het naar iest zou moeten verwijzen wat dan??? Ik zie er wel een gezicht in. Reageren
.Timothy Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Ik help m'n pa altijd, hij heeft is zelf monteur en heeft een eigen garage, maar dan zie ik onder de motorkap voor de stevigheid dwarsbalken. Het lijkt mij hier wat minder goed afgewerkt van R*. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Wel netjes gevonden, alleen vindt ik het meer op een symbool lijken van het een of ander. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Hmm, goed gevonden, het zal nergens naar verwijzen misschien, maar het kan of een grapje zijn van Rockstar, of het moeten de dwarsbalken voorstellen(goed idee van VWO-er ) K zal misschien straks ook is gaan kijken of ik er iets in zie.. Reageren
ChzN. Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Hmm goed gevonde Ik zie er meer een clown in die aan het janken is...Hande voor ze ogen dan Ik zal wel gek wezen Mzzzl...! ChzN. Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 9 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2006 (bewerkt) Hmm, goed gevonden, het zal nergens naar verwijzen misschien, maar het kan of een grapje zijn van Rockstar, of het moeten de dwarsbalken voorstellen(goed idee van VWO-er )K zal misschien straks ook is gaan kijken of ik er iets in zie.. Ik denk eerder een grapje van Rockstar. Bewerkt: 9 december 2006 door Online. Reageren
gta dylan Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 misschien is het de schaduw van de straatlampen? ik denk niet dat rockstar er iets mee bedoelt. en ik denk ook niet dat het een verwijzing is. ik zal het later eens uitproberen. Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 9 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2006 misschien is het de schaduw van de straatlampen?ik denk niet dat rockstar er iets mee bedoelt. en ik denk ook niet dat het een verwijzing is. ik zal het later eens uitproberen. Nee want ook op een donker plek krijg ik dat gezicht te zien en ik heb een nog nee paar anderen auto's mishandeld en toen zach ik ook dat gezicht. Reageren
gta dylan Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 misschien is dat gewoon een foutje van rockstar. zoals dat foutje van de hidden interror(sorry als dat wat offtopic was) misschien is rockstar vergeten die donkere plekken weg te doen. Reageren
GTAVC Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 ik denk ook dat da dwars balken lijken en dat ze niet goed af gewerkt zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.