Jump to content

Gezicht op motorkap.

Recommended Posts

Geplaatst:

dat is het zelfde als je in je wardrobe gaatstaan voor de spiegel en dan wapen changed dan gaat de licht op de (zit) zak weg/knipperen ik heb er een filmpje van

• Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dwayne Forge

5

• Mythbuster

3

• Silverbyte

3

• gta dylan

2

Geplaatst:
Zijn die donkere plekken niet gewoon deuken in de motorkap?

Lijkt er niet echt op.

Ik vind het eigelijk wel op een gezicht lijken maar denk niet

dat er iets bedoeld mee word

Geplaatst:

Het kan natuurlijk puur toeval zijn, of er word gewoon niks mee bedoeld,

maar ik zit me toch af te vragen of het niet gewoon deuken in de motorkap kunnen zijn.

Geplaatst:

Dat lijkt mij niet, als je namelijk naar de bovenkant kijkt, zijn de deuken aan de linkerhelft van de motorkap verschillend van de rechterhelft. Dus dan zou R* wel erg slordig zijn in het proberen te maken van een (nep)schaduw van de deuken op de onderkant van de motorkap(als je snapt wat ik bedoel). Ik denk dat het een slordige R* versie van de dwarsbalken is

Geplaatst:

Nu je het zegt, ik zag net dat je gelijk had. ;)

Het zullen dan inderdaad wel slordige

dwarsbalken zijn, in de vorm van een soort gezicht.

Geplaatst:

Ik denk dat het niets met een EE / Verwijzing / gezicht te maken heeft.

Het zit onder (bijna) elke motorkap en is zoals sommige al zeiden, bedoeld als versteviging voor de motorkap. Hier een plaatje:

Dat het op een gezicht lijkt (ik zie het er niet in) is waarschijnlijk gewoon toeval.

In het spel zit het op alle auto's omdat R* natuurlijk geen zin heeft om voor iedere auto een textuur te maken die toch (bijna) nooit ziet.

Geplaatst:

Het is geen spook, volgens mij hoort het zo. Ik denk dat Rockstar het niet goed heeft afgewerkt, maar het kan ook zijn dat het zo hoort.

Geplaatst:

Als je nou (morgen(2007 ^_^)) naar buiten/naar de garage loopt, de motorkap van je auto/auto van je ouders openslaat zie je ook ONGEVEER zo'n patroon op zit. Zoasl Bassiej26 al zei.

Mijn mening: EasterEgg=BUSTED!

Geplaatst:

Ik denk dat het gewoon een slecht afgewerkte moterkap is, ze vinden andere dingen belangrijker dan die moterkappen aan de onderkant zoals iemand anders al zei bijna niemand let erop :puh:

Geplaatst:

het is zeker vreemd echterwel heb ik het nog ooit ondekt bij mijn GTA SA maar het kan ook een foutje geweest zijn in dat ene spel van jou :?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...