raymondoo Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 dat is het zelfde als je in je wardrobe gaatstaan voor de spiegel en dan wapen changed dan gaat de licht op de (zit) zak weg/knipperen ik heb er een filmpje van Reageren
Silverbyte Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Zijn die donkere plekken niet gewoon deuken in de motorkap? Reageren
Rick.H Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Zijn die donkere plekken niet gewoon deuken in de motorkap? Lijkt er niet echt op. Ik vind het eigelijk wel op een gezicht lijken maar denk niet dat er iets bedoeld mee word Reageren
Silverbyte Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Het kan natuurlijk puur toeval zijn, of er word gewoon niks mee bedoeld, maar ik zit me toch af te vragen of het niet gewoon deuken in de motorkap kunnen zijn. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Dat lijkt mij niet, als je namelijk naar de bovenkant kijkt, zijn de deuken aan de linkerhelft van de motorkap verschillend van de rechterhelft. Dus dan zou R* wel erg slordig zijn in het proberen te maken van een (nep)schaduw van de deuken op de onderkant van de motorkap(als je snapt wat ik bedoel). Ik denk dat het een slordige R* versie van de dwarsbalken is Reageren
Silverbyte Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Nu je het zegt, ik zag net dat je gelijk had. Het zullen dan inderdaad wel slordige dwarsbalken zijn, in de vorm van een soort gezicht. Reageren
Bassiej Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Ik denk dat het niets met een EE / Verwijzing / gezicht te maken heeft. Het zit onder (bijna) elke motorkap en is zoals sommige al zeiden, bedoeld als versteviging voor de motorkap. Hier een plaatje: Dat het op een gezicht lijkt (ik zie het er niet in) is waarschijnlijk gewoon toeval. In het spel zit het op alle auto's omdat R* natuurlijk geen zin heeft om voor iedere auto een textuur te maken die toch (bijna) nooit ziet. Reageren
jvl50 Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 kweenie komt me bekent voor. ziet er uit als een boos spook p.s. goed gevonden Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Het is geen spook, volgens mij hoort het zo. Ik denk dat Rockstar het niet goed heeft afgewerkt, maar het kan ook zijn dat het zo hoort. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Ik zie dit ook af en toe, het zijn gewoon schaduwen want in het volle licht zie je het niet. Reageren
ikt Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Als je nou (morgen(2007 )) naar buiten/naar de garage loopt, de motorkap van je auto/auto van je ouders openslaat zie je ook ONGEVEER zo'n patroon op zit. Zoasl Bassiej26 al zei. Mijn mening: EasterEgg=BUSTED! Reageren
rdewit Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Het lijkt inderdaag op een gezicht Reageren
SlayerTwist Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Ik denk dat het gewoon een slecht afgewerkte moterkap is, ze vinden andere dingen belangrijker dan die moterkappen aan de onderkant zoals iemand anders al zei bijna niemand let erop Reageren
tinyq Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 het is zeker vreemd echterwel heb ik het nog ooit ondekt bij mijn GTA SA maar het kan ook een foutje geweest zijn in dat ene spel van jou Reageren
kikkerbips Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Het is gewoon een motorkap. Punt. Het is een motorkap die op een gezicht lijkt. punt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.