Jump to content

Gang's

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Jo ik had effe een vraag en ho0opte dat jullie me kennen helpenn

Kan je als je de game 100% hebt als nog een gang maken ? en hoe..

Thanks jou

:cya:

UPDATE:

Ongelooflijk na 2x f5 te drukken meteen nadat ik op plaatsen had gedrukt waren er al 5 mensen in me topic geweest..

en ik heb precies wat ik wou weten dus deze kan op slot .

Thanks boys!!!!

>>> Door Dutchy3010: Ten eerste, laten we dit soort topics gewoon open... Andere mensen kunnen hier nog hun vragen stellen. Ten tweede, is girl ook goed? :clown: <<<

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:

Thanks jou

Je kunt vrij vroeg in het spel al een eigen gang maken. Weliswaar met homies van Grove Street (dus de groene). In het spel verdien je respect. Hoe meer respect, hoe meer mensen je kunt rekruteren. Ga naar een homie toe, richt, druk op g of h, en hij is lid van je gang. Hij gaat dan mee in de auto en schiet op je vijanden e.d. Daar hoef je dus het spel niet 100% voor te hebben :).

Geplaatst: (bewerkt)

Je bedoelt dat je dan nog steeds gangmember van je eigen gang kunt rectruteren zodat ze met je mee lopen? Dit kan in ieder geval wel ja, dit kan gewoon het hele spel door namelijk, ook nadat je de 100% hebt bereikt.

[Edit] Dutchy was me voor

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

Even aanvulling op Dutchy: Je moet wel rechtermuisknop klikken, en dan g of h en hij komt!

>>> Door Dutchy3010: Er staat toch "richt"? :duh: <<<

Geplaatst:
Dus... die blijven altijd bij je? :D

Niet altijd. Je moet ze wel de kans geven om bij je te blijven. Dus als je te ver voor ze uit loopt, of als je te snel in de auto stapt en wegrijdt, zijn ze er niet meer. Ze blijven altijd bij je, zolang je ze daar dus de kans voor geeft of als ze dood gaan. Dan zijn ze natuurlijk geen lid meer van je gang ;). Als er iets gebeurd, kan je gewoon opnieuw leden van de grove rekruteren :Y.

Geplaatst:

Ja, maar je als ze niet mee zijn moet je even stoppen, want ze kunnen niet even snel als jou rennen. Als ze weer bij jou staan kan je weer een stukje. Gebruik gewoon niet de sprint-functie want dan geraken ze een stuk achter je.

Met 'G' kan je CJ 'volg me' laten zeggen en met 'H' 'blijf in positie'. Misschien is dit al gezegd van die knoppen wat hij dan zegt maar ik heb de reacties even snel gelezen. Iniedergeval; veel succes! :cya:

Geplaatst:

Ja, maar je als ze niet mee zijn moet je even stoppen, want ze kunnen niet even snel als jou rennen. Als ze weer bij jou staan kan je weer een stukje. Gebruik gewoon niet de sprint-functie want dan geraken ze een stuk achter je.

Met 'G' kan je CJ 'volg me' laten zeggen en met 'H' 'blijf in positie'. Misschien is dit al gezegd van die knoppen wat hij dan zegt maar ik heb de reacties even snel gelezen. Iniedergeval; veel succes! :cya:

Geplaatst:

Nu het toch over dit onderwerp gaat.. is er een manier om, als je bijvoorbeeld een 8-man gang hebt, wanneer je in een auto stapt, dat de rest van je homies die niet bij jou in de auto passen zelf een auto pakken ofzo? want ik vind het naar irritant om met zoveel homies zo'n lange afstand te reizen als ik ergens een gebied aan de andere kant van de stad wil veroveren, eer ik er ben is de helft meestal al dood :duh:

Geplaatst:
Nu het toch over dit onderwerp gaat.. is er een manier om, als je bijvoorbeeld een 8-man gang hebt, wanneer je in een auto stapt, dat de rest van je homies die niet bij jou in de auto passen zelf een auto pakken ofzo? want ik vind het naar irritant om met zoveel homies zo'n lange afstand te reizen als ik ergens een gebied aan de andere kant van de stad wil veroveren, eer ik er ben is de helft meestal al dood :duh:

Nee, helaas, dat gaat niet. Wat je wel kunt doen, is de coach gebruiken. Daarin passen alle gangleden, al duurt het wel een behoorlijke tijd voor ze er allemaal in zijn. De vindplaatsen van de coach kan je hier vinden. Zo kan je dus ongestoord alle homies meenemen :).

Geplaatst:

Kan je je vraag wat duidelijker stellen? Wat ik nu uit je vraag opmaak is dat je bedoelt of iedereen in die Coach dan drive-by's uitvoert. Dat antwoord is :N . Jammer genoeg niet :(

Geplaatst:

Thanks jou

Je kunt vrij vroeg in het spel al een eigen gang maken. Weliswaar met homies van Grove Street (dus de groene). In het spel verdien je respect. Hoe meer respect, hoe meer mensen je kunt rekruteren. Ga naar een homie toe, richt, druk op g of h, en hij is lid van je gang. Hij gaat dan mee in de auto en schiet op je vijanden e.d. Daar hoef je dus het spel niet 100% voor te hebben :) .

Hoe moet dat dan met de ps2??? :?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...