Jump to content

Gang's

Recommended Posts

Geplaatst:

Jo ik had effe een vraag en ho0opte dat jullie me kennen helpenn

Kan je als je de game 100% hebt als nog een gang maken ? en hoe..

Thanks jou

:cya:

Je kunt vrij vroeg in het spel al een eigen gang maken. Weliswaar met homies van Grove Street (dus de groene). In het spel verdien je respect. Hoe meer respect, hoe meer mensen je kunt rekruteren. Ga naar een homie toe, richt, druk op g of h, en hij is lid van je gang. Hij gaat dan mee in de auto en schiet op je vijanden e.d. Daar hoef je dus het spel niet 100% voor te hebben :) .

Hoe moet dat dan met de ps2??? :?

Op de PS2 richt je op iemand (R1 dacht ik?) en dan druk je op Pijltje naar beneden of pijltje naar beneden. Zo rekruut je een gangmember

Geplaatst:

Jo ik had effe een vraag en ho0opte dat jullie me kennen helpenn

Kan je als je de game 100% hebt als nog een gang maken ? en hoe..

Thanks jou

:cya:

Je kunt vrij vroeg in het spel al een eigen gang maken. Weliswaar met homies van Grove Street (dus de groene). In het spel verdien je respect. Hoe meer respect, hoe meer mensen je kunt rekruteren. Ga naar een homie toe, richt, druk op g of h, en hij is lid van je gang. Hij gaat dan mee in de auto en schiet op je vijanden e.d. Daar hoef je dus het spel niet 100% voor te hebben :) .

Hoe moet dat dan met de ps2??? :?

Op de PS2 richt je op iemand (R1 dacht ik?) en dan druk je op Pijltje naar beneden of pijltje naar beneden. Zo rekruut je een gangmember

vogens mij bedoelde je pijltje naar benede of na bove maar zal et proberen

alvast thnx

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...