Scott16 Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 en moet ik daar missies eerst voor doen want ik heb easter basin afgezocht maar kan et niet vinden weet iemand de exacte plaats?? een kaartje zou geweldig zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 en moet ik daar missies eerst voor doen want ik heb easter basin afgezocht maar kan et niet vinden weet iemand de exacte plaats??een kaartje zou geweldig zijn ik neem aan dat je Import / Export bedoeld. Daar moet je eerst bijna alle missies in SF voor hebben gedaan. Nadat je Wang's garage hebt kunnen kopen moet je nog een paar missies van Cesar doen en dan kun je auto's in- en verkopen. De eerste keer dat je gebruik kunt maken van de kraan (voor verkoop van auto's) wordt je dat in een missie verteld. Verder zijn er al een aantal topics over met meer info. Die kun je hier vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 showroom kun je kopen na alle missies van je garage B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.