Wonga Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 (bewerkt) Jo ik had effe een vraagje.. Ik heb gta er gister weer is op gezet , en als ik aan eht spelen bent worden sommige mensen doorzichtig en dan weer wel en dan weer niet heel gek.. weet eimand waar het aan ligt ik heb de instellingen al beetje verander maar mocht niet baten. Groetjes WONGA Pikka : http://img237.imageshack.us/img237/381/naamloosjc3.png is beetje onduidelijk voglens mij maarja.. je ziet op de foto dus dat hij beetje doorzichtig is het is niet constant maar af en toe het is wel al minder geworden , maar voordat ik heel me zspel er weer opnieuw op zet heeft iemand anders nog iets ?? Bewerkt: 9 december 2006 door Wonga Reageren
Froodooo Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Kijk eens naar de volgende dingen: Zet je beeldschermresolutie goed op jouw beeldscherm Verander de Draw Distance eens (ik denk dat je die minder ver moet doen) Als dit niet lukt, verwijder dan eens gta_sa.set uit je map Mijn Documenten -> GTA San Andreas User Files Lukt dit allemaal niet, installeer het spel dan nog eens opnieuw Ik hoop dat het lukt! Reageren
Wonga Geplaatst: 9 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2006 (bewerkt) Dit bericht moest weg... Bewerkt: 9 december 2006 door Wonga Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.