Radio Es. Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Wie weet er een paar cheats voor Colin Mc. Rae Rally 2004? de cheat voor de GroupB heb ik al. Alvast Bedankt, Radio۞Espantoso Reageren
SamShine Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Het zou handig zijn als je in het vervolg aangeeft om welke console het gaat . Ik heb in elk geval dit gevonden . Reageren
Radio Es. Geplaatst: 11 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2006 (bewerkt) ohw srry, het gaat om de PS2 en die site van jouw kan ik het ook niet zo goed vinden... Bewerkt: 11 december 2006 door Radio۞Espantoso Reageren
SamShine Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Even doorzoeken op mijn niet zo duidelijke site dan , met lekker veel resultaat... Reageren
Radio Es. Geplaatst: 12 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2006 Even doorzoeken op mijn niet zo duidelijke site dan , met lekker veel resultaat... uuhm... op die site staat dat je een zekere "cheat generator" moet downloaden, ik druk op die link, en dan kom ik bij een site op het spel te kopen???!! en daar onder staan geen cheats, wel tips. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.