Snoopy21 Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Hallo ik wil Ballon 42 pakken maar daar heb ik een helicopter voor nodig waar kan ik die vinden weet iemand dat ? ik heb het 2e gedeelte van het eiland nog niet open Reageren
Advancegta Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 (bewerkt) Halloik wil Ballon 42 pakken maar daar heb ik een helicopter voor nodig waar kan ik die vinden weet iemand dat ? ik heb het 2e gedeelte van het eiland nog niet open Dan kun je helaas nog geen helicopter bemachtigen, je zult hiervoor echt eerst het Vice City gedeelte unlocked moeten hebben. Bewaar deze Ballon voor later want nu kun je hem echt niet pakken. Ik heb toch nog even een kaartje gemaakt met de vindplaats van een helicopter. Het betreft hier om de Sea Sparrow maar er zijn nog veel meer helicopters te vinden. Veel plezier ermee. Bewerkt: 9 december 2006 door Advancegta Reageren
SummerBase Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 (bewerkt) Je hebt voor Ballon 42 inderdaad een helicopter nodig anders zul je er eigenlijks nooit bij komen. Er zijn hele uitgebreide kaarten te vinden op het internet waar alle voertuigen op staan zo ook 'deze' kaart. Helaas kun je als je op eiland één nog niet kennis maken met de helicopters, omdat deze pas in bod komen nadat je de missie: 'From Zero to Hero' behaald hebt van 'Lance'; ben je daar al mee klaar dan kan je gebruik maken van de helicopter en luchtvoertuigen in dit spel. Maar omdat het wellicht een beetje veel werk is wil ik je wel een paar plaatsen aanwijzen. Ik maak ook wel even een kaart, maar die laat dan nog even op zich wachten. Je weet vast wel waar het Politie bureau in Downtown is, nou op het dak van dat Politie bureau staat een politie helicopter oftewel een Police Maverick. Met deze helicopter kun je zo naar die balon vliegen. Ook kun je bij het stadion waar Phil Collins optreed in de missie: 'In the Air tonight' een helicopter halen. Ook is er een helicopter te vinden op het vliegveld oftewel Escobar International Airport. Ik wens je overgens veel succes en de kaart komt er zo snel mogelijk aan. Bewerkt: 3 januari 2007 door SummerBase Reageren
Snoopy21 Geplaatst: 9 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Dus ik kan nu helaas nog geen Helicopter vinden , nog ff wachten dus oja en ballon 39 moet zeker ook met een helicopter gepakt worden , vanaf de grond haal ik het niet met me sniper Reageren
Advancegta Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Dus ik kan nu helaas nog geen Helicopter vinden , nog ff wachten dusoja en ballon 39 moet zeker ook met een helicopter gepakt worden , vanaf de grond haal ik het niet met me sniper Ik ben even voor je gaan kijken en met mijn Sniper Rifle haalde ik het makkelijk. Mischien sta je er te ver vanaf want hoe dichterbij je er bij staat hoe meer kans je hebt dat hij hem daadwerkelijk raakt. Deze Red Balloon hangt onder een soort van 'afdakje' in het gebouw wat nog in de stijgers zit. Na het groene gaas kom je op een hooge van 70 meter een bruin gekleurd afdakje tegen, hieronder bevind zich de Red Balloon. Probeer het vanaf verschillende standen met je Sniper Rifle en ik weet zeker dat je succes hebt want hij is echt niet moeilijk. Reageren
Snoopy21 Geplaatst: 9 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2006 (bewerkt) Het is gelukt Bedankt , Topic kan gesloten worden Bewerkt: 9 december 2006 door Snoopy21 Reageren
jurrie_1993 Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Halloik wil Ballon 42 pakken maar daar heb ik een helicopter voor nodig waar kan ik die vinden weet iemand dat ? ik heb het 2e gedeelte van het eiland nog niet open je moet eerst het 2e gedeelte gehaalt hebben voordat je een heli heb Reageren
Oosterse-Gang Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Volgens mij kan je ook pas in een boot vanaf het tweede eiland. En op het dak van de meeste poltie gebouwen staan ook wel helikopters. Reageren
M4X Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Volgens mij kan je ook pas in een boot vanaf het tweede eiland. En op het dak van de meeste poltie gebouwen staan ook wel helikopters. Dit bericht vind ik nutteloos, want Snoopy21 heeft al aangegeven dat hij de ballon nog niet kan halen omdat hij nog niet op het tweede eiland is. Dat je een boot kan krijgen vanaf het tweede eiland heeft hier niks mee te maken, en helikopters vind je ook pas op het dak van de politiebureau's na de missie From Zero To Hero, als je het tweede eiland dus geunlockt hebt. Hiervoor zijn de helipads gewoon leeg. Reageren
ghost-ssj5 Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 waae staat die heli dan ik ben nog maar bij boomshine blowout staat hij er dan al//?// Dus ik kan nu helaas nog geen Helicopter vinden , nog ff wachten dusoja en ballon 39 moet zeker ook met een helicopter gepakt worden , vanaf de grond haal ik het niet met me sniper Je kan ook met een mini raket werper proberen die rijkt verder Reageren
SummerBase Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 waae staat die heli dan ik ben nog maar bij boomshine blowout staat hij er dan al//?// Wil je in het vervolg niet met hoofdletters iets typen? Je komt anders zo onvriendelijk over, ook verwijs ik je door naar de 'ForumFAQ' als je iets nog niet snapt. Verder is het antwoord niet zo heel moeilijk, en het is al meerdere malen in dit topic gegeven: Nee, je kunt nog niet in een helikopter op het eerste eiland oftewel Main Land. Ik verplaats dit topic ook naar Vice City Stories General, want dit is immers geen missie! Reageren
Twankala Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Halloik wil Ballon 42 pakken maar daar heb ik een helicopter voor nodig waar kan ik die vinden weet iemand dat ? ik heb het 2e gedeelte van het eiland nog niet open kijk op deze site vliegvoertuigen plaatsen dan moet je bij vliegvoertuigen kijken en kiezen wwelke je wil hebben. dan kom je in een ander schermpje waar beneden staat vindplaats. druk daarop en dat zijn de plaatsen! >>> Door SummerBase: Je bedoelt het natuurlijk goed, maar het antwoord is immers allang gegeven en hij geeft zelf ook al aan dat hij het niet op het tweede eiland is waardoor hij nog niet in helikopters kan vliegen. <<< succes twankala Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 er is nog een andere tip. Als je een little willy, seaspearow of hunter neemt (ze hebben alle 3 machineguns) en je vliegt naar boven tor je goed kan schieten of je gaat al schietent omhoog dan raak je die balon zeker. ik dee dat ook eens in et wilde rond schieten met een heli en wat leuk is darmee raakte ik baloon 99 of 99 dus het is nog handig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.