Steel Dogg Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 hey mensen ik heb een vraag: als je bij een school bijv. alles zilver hebt , unlock je iets mar als je dan alles goud haalt blijft die unlock van silver dan staan? want dat zou wel vet zijn voor die bike school anybody? thx alvast Reageren
Preddy Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Voor elke school heeft elke medaille een aparte beloning, die beloningen blijven inderdaad beschikbaar als een betere medaille wordt behaald. Echter, bij sommige scholen spawnen ze niet alledrie wanneer je alles goud hebt. Als je het over de Bike School hebt, bij alles goud spawnen er meestal maar twee van de drie beloningen voor die school. De ene keer staat er dus bijvoorbeeld de Freeway en de NRG500, een andere keer misschien de Freeway en de FCR 900. Ik heb echter ook wel eens gehad dat er maar ééntje stond. Boat/ Driving school spawnen wel alledrie tegelijk, alleen de Flying School heeft nog wat kuren daarin. De Rustler en Stuntplane spawnen meestal wel, alleen wisselt de Hunter nog wel eens met de Leviathan als je de missie Up, Up and Away hebt gedaan. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 hey mensen ik heb een vraag: als je bij een school bijv. alles zilver hebt , unlock je iets mar als je dan alles goud haalt blijft die unlock van silver dan staan? want dat zou wel vet zijn voor die bike schoolanybody? thx alvast Nee hoor, als je bijvoorbeeld alles silver hebt en je gaat weer proberen, je hebt alles goud dan unlock je alles. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 (bewerkt) hey mensen ik heb een vraag: als je bij een school bijv. alles zilver hebt , unlock je iets mar als je dan alles goud haalt blijft die unlock van silver dan staan? want dat zou wel vet zijn voor die bike schoolanybody? thx alvast Nee, er komt een goud op je lijst te staan. Maar het leuke is, als je alles goud hebt krijg je een NRG-500 voor je inspanningen. Maar je krijgt ook de FCR-900 en de Freeway, die staan op dezelfde plek maar spawnen dan een andere keer, zodat je de ene keer een Freeway ziet staan, andere keer een NRG-500, en de andere keer weer een FCR-900. Als je alles koper heb, krijg je alleen de Freeway, heb je alles zilver, krijg je een Freeway en FCR-900. Ik zal een lijstje maken van alle scholen: BoatSchool: Alles koper: Marquis Alles zilver: Squallo Alles goud: Marquis, Squallo en Jetmax FlyingSchool: Alles koper: Rustler Alles zilver: Stuntplane Alles goud: Rustler, Stuntplane en Hunter BikeSchool: Alles koper: Freeway Alles zilver: FCR-900 Alles goud: Freeway, FCR-900 en NRG-500 Dit betekent niet dat ze alle drie naast elkaar staan, maar dat ze na elkaar spawnen, ik denk dat er geen volgorde in zit. Bewerkt: 9 december 2006 door Toni Caprioni Reageren
SummerBase Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 (bewerkt) hey mensen ik heb een vraag: als je bij een school bijv. alles zilver hebt , unlock je iets mar als je dan alles goud haalt blijft die unlock van silver dan staan? want dat zou wel vet zijn voor die bike schoolanybody? thx alvast Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar sommige dingen worden inderdaad ge-unlocked op sommige momenten. De Auto-School unlocked nadat je een telefoontje van Jethro hebt gehad en de vliegschool kun je kopen nadat je San Fierro verlaten hebt, maar dat zal je denk ik niet bedoelen. De scholen zitten op het volgende principe in elkaar: 'Als je brons haalt krijg je een beloning dit kan in de vorm zijn- je kan verder met de missies of het kan inhouden dat je een extra voertuig erbij krijgt die altijd spawnt naast de desbetreffende school. Dit is bij de auto-school natuurlijk een voertuig dat in het voorbeeld oploopt, haal je overal zilver op; dan krijg je een extra voertuig erbij. Als je goud behaald, dan heb je nog een extra voertuig erbij. Dit gaat ook zo bij de andere scholen, maar ik hoop in ieder geval dat het wat duidelijker is geworden. Edit: Ik ben wel erg laat zeg, zal wel aan dit systeem liggen... Bewerkt: 9 december 2006 door SummerBase Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 12 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2006 thx allemaal hier heb ik egt veel aan . ff offtopic: juist DAAROM ben ik hier lid geworden . Jullie antwoord is duidelijk en goed in 1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.