reinbertio Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 bij een dansdate moet je in de disco elke keer op hetzelfde nummer dansen weet je wel het begint met hey! hey!! hey!!! weet iemand misschien hoe dit nummer heet en op welke radio is SA het komt want ik heb het weleens op de radio in San Andreas gehoord maar ik weet niet meer welke Reageren
Preddy Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 (bewerkt) Dat is Kool And The Gang -- Hollywood Swingin' , die te horen is op Bounce FM. Veel plezier ermee Bewerkt: 9 december 2006 door Preddy Reageren
reinbertio Geplaatst: 9 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Dat is Kool And The Gang -- Hollywood Swingin' , die te horen is op Bounce FM. Veel plezier ermee juist die zocht ik ik kon er niet meer op komen Thanx en weten jullie ook die van de lowriders challange? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Het is trouwens niet altijd dezelfde maar wel vaak ik heb nu ongeveer 50 dates gedaan en heb pas 1x 'n ander nummer gehoord/gedanst. Reageren
CJ's fucking killer Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 zo word je wel goed in dat nummer!! :P Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 zo word je wel goed in dat nummer!! :P hehe ja die ene x dat er n ander nummer kwam was gewoon ff schrikken hehe ik zag 'm niet aankomen 50 dates heb je trouwens wel ong. nodig om 5 vriendinnetjes op 100% te krijgen Reageren
[Xplode] Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 en weten jullie ook die van de lowriders challange? Ik denk dat jij deze bedoelt: Ronnie Hudson - West Coast Poplock. Veel plezier ermee Kllerx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.