DavyVL Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 ik heb een fototoestel (in de game) uit men kamer in de huis van de moeder van CJ, maar ik kan geen foto's maken. hoe doe je dat? Reageren
masterfp Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 ik heb een fototoestel (in de game) uit men kamer in de huis van de moeder van CJ, maar ik kan geen foto's maken. hoe doe je dat? aah gelukig ik ben nie de enige die het ni kan Reageren
CJ-SA Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 als je ze wilt opslaan moet je foto maken met l1 Reageren
DenTheMen Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 simpel pak het fototoestel duw r1 om in de richten waar je een foto van wilt maken duw dan L1 om de foto te maken en toe te voegen aan je gallery (vind je in het pauze menu) of doe rondje dan neem je de foto wel maar kan je hem volgens mij alleen bekijken maar niet toevoegen aan je gallery dus fotografeer gewoon altijd met L1 Reageren
gta-krc-lover Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Geplaatst: 14 november 2004 je kunt die fotos ook opslaan Reageren
De Gta Master Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Geplaatst: 14 november 2004 Srry maar ik vind dat er echt gamers op deze site zitten die niet eens 2 minuten de tijd nemen om iets uit te zoeken en logish na te denken.. maar zal wel aan my liggen <_< Reageren
BrokenTable Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Geplaatst: 14 november 2004 (bewerkt) Srry maar ik vind dat er echt gamers op deze site zitten die niet eens 2 minuten de tijd nemen om iets uit te zoeken en logish na te denken.. maar zal wel aan my liggen <_< click en click 1e - voor veel extra handelingen van voertuigen is de rechterstick nodig... 2e - bij de tweede stond zelfs de naam van omgeving in de movie, over zelf geen initiatief nemen gesproken... LOL Bewerkt: 14 november 2004 door BrokenTable Reageren
De Gta Master Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Geplaatst: 14 november 2004 Ten eerste kan ik er wat aan doen dat ik die hydra vind zuigen en die 2de kon hem by my niet eens afspelen... <_< Reageren
BrokenTable Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Geplaatst: 14 november 2004 Ten eerste kan ik er wat aan doen dat ik die hydra vind zuigen en die 2de kon hem by my niet eens afspelen... <_< Of die Hydra 'zuigt' of niet: het gaat erom dat je andern verwijt niet iets uit te zoeken, maar zelf ook zoiets simpels met de Hydra niet uit kunt vinden. Daarnaast in de missie dat je de Hydra voor het eerst krijgt wordt netjes uitgelegd hoe je hem moet bedienen. Eigen initiatief was dus eigenlijk niet eens nodig... Voor het filmpje is de DivX-codec nodig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.