Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik dit zie moet ik een beetje aan piraten denken.. Volgens mij komt het door de kleuren die je hebt gebruikt en wat ik erin zie. Die bloemen die je er omheen hebt gedaan maar dan met een verlaagde opacity zijn wel leuk gedaan alleen iets teveel van het goede. De kleuren die je hebt gebruik zijn erg goed. Groen met paars is een mooie combinatie Goliat en dan die gele kleur in het midden volgens mij een gezicht van iemand met een lange staart. Je tekst is wat tropicalachtig past er goed bij. Dat het wat onduidelijk is bij deze signature "om te zien waar het om gaat" maakt mij niet zo heel veel uit nu, het oogt wel lekker al kon het wel iets zichtbaarder allemaal. :)

Geplaatst:

Je hebt een erg mooie render uitgekozen Goliat. Verder Vind ik hem perfect gecombineert met het rest van het plaatje . Die bloemen eromheen: Geweldig Past er prima bij naar mijn mening .Indrukwekend ook hoe heel het plaatje elkaar als het waare overlapt want het is een mooi geheel . En zeer leuk en mooi gedaan hoe jij je tekst erin hebt gezet met een mooi resultaat .:8 :cya:

Geplaatst:

Mooie signature Goliat, het effect bij de render en de pattern op de background vind ik geslaagt. Mijn minpuntje is alleen de kleuren. Je background is wat groen/donkerblauw achtig, en je render is op sommige plekken fel geel wat er niet goed bij past. Het lettertype past goed bij de pattern op je background. Ik zou het donkere gedeelte achter je render iets blauwe maken, zodat hij goed bij de rest van je background aansluit.

78% KUTGW

Geplaatst:

Mooi gedaan hoor goliat! Leuk die bloemtjes aan de zijkant. Die blauw/groene gloed is leuk.

Oke, over je render: Je hebt leuk de render gekopieert en de onderste met motion blur gedaan. Je hebt je render volgens mij nog wel een keer gekopieert en geblurt en op Soft Light ofzo gezet. Als ik ernaast zit... zeg het dan even ;) .

Over achtergrond //> Je hebt leuke achtergrond. Volgens mij heb je gebrust en dan ripple gedaan he (Als ik hier ook naast zit >>> :duh::clown: )? Ik vind het een zeer leuk effect. De kleuren passen ook goed bij je render. Dat is ook leuk gedaan.

Border (hiermee bedoel ik ook die bloemetjes aan de zijkant)//>Die bloemetjes zijn leuk, orgineel en ook goed erin gezet ;) . Dat is heel leuk. De 'echte' border vind ik wat minder. Hij is rood achtig, dat past misschien bij je render, maar ik zou je border laten aansluiten met de achtergrond kleur. Dan is de border niet te vel, maar toch is er een border.

Je text is ook wel leuk gedaan. Goed lettertype en goed erin verborgen zegmaar. Dat is wel goed gedaan :Y;) .

Dus voor jou:

94% :klap:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...