Jump to content

Turismo.


DenkaanHenk

Recommended Posts

Ik ben bij de eerste missie van Ei Burro genaamd Turismo. Maar deze missie Is moeilijk. Heeft iemand goede tips en info daarvoor ? Ik heb de Zoekfunctie al gebruikt maar de tips die ik uit die 3 topics hebt gehaald met de Zoekfunctie lukken niet. Ik heb die BansHee gewoon gepakt maar dan haal ik hem nog niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Beste Denkaanhenk. Ik heb dit op WikiGta gevonden.

Houd je van racen? Ja? Dat komt mooi uit, want El Burro heeft een straatrace georganiseerd door heel Portland. Je begint bij de oude school vlakbij de Callahan Brigde. Je zult zelf voor een snelle wagen moeten zorgen, als je bij de oude school bent aangekomen staan er 3 kogelvrije Cheetah's op je te wachten. Rijd je auto in de blauwe marker en je race zult beginnen, deze straatrace bestaat uit allemaal checkpoints. Het roze blokje op je radar moet je als eerste naartoe racen, dan zal bij de (donker) paarse blokje de volgende checkpoint bevinden.

Tips

Doe deze missie voordat de Mafia je haat (voordat je naar Staunton Island gaat), anders is het bijna onmogenlijk om deze missie te halen.

Je kunt een snelle auto genaamd Banshee vinden in "Easy Credit Auto's" in Harwood, deze zaak bevind zich vlakbij 8 Ball's Bomb Shop.

Beloning:

$10.000

Hopelijk heb je er wat aan.

Bewerkt: door ExploudeD
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben bij de eerste missie van Ei Burro genaamd Turismo. Maar deze missie Is moeilijk. Heeft iemand goede tips en info daarvoor ? Ik heb de Zoekfunctie al gebruikt maar de tips die ik uit die 3 topics hebt gehaald met de Zoekfunctie lukken niet. Ik heb die BansHee gewoon gepakt maar dan haal ik hem nog niet.

'Turismo' is inderdaad een lastige missie, en als zelfs de Banshee niet goed genoeg is om te winnen, is er denk ik nog maar één oplossing: de Borgnine Taxi gebruiken. Deze is erg snel, sterk én wendbaar. Kortom: perfect om een race mee te halen, zo heb ik de missie zelf namelijk ook altijd gehaald. Er zit alleen een klein nadeel aan: je moet eerst 100 klanten wegbrengen met de 'Taxi Mission'. Maar ja, als het je niet lukt met de Banshee, zul je er toch iets voor over moeten hebben denk ik ;)

Veel succes met 'Turismo', denkaanhenk! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...