Jump to content

Unique Stunt 16 lukt niet, tips?

Recommended Posts

Geplaatst:

Op unique stunt 16 na heb ik ze allemaal. Tientallen keren proberen met steeds hetzelfde resultaat wordt een beetje frustrerend. Misschien dat iemand een tip voor mij heeft om unique stutn 16 te halen.

Deze US bevindt zich iets ten zuiden van het Safe House in Little Haiti 'The Compound'

http://nl.wikigta.org/index.php/Unique_Stu...City_Stories%29

Ik land steeds op het dak en krijg "Unique Stunt Failed". Moet ik over het dak heen zien te komen?

Met een PCJ600 en VCPD Wintergreen krijg ik niet genoeg vaart om over het dak heen te komen.

Iemand tips of suggesties om deze Unique Stunt te halen?

Geplaatst:
Op unique stunt 16 na heb ik ze allemaal. Tientallen keren proberen met steeds hetzelfde resultaat wordt een beetje frustrerend. Misschien dat iemand een tip voor mij heeft om unique stutn 16 te halen.

Deze US bevindt zich iets ten zuiden van het Safe House in Little Haiti 'The Compound'

http://nl.wikigta.org/index.php/Unique_Stu...City_Stories%29

Ik land steeds op het dak en krijg "Unique Stunt Failed". Moet ik over het dak heen zien te komen?

Met een PCJ600 en VCPD Wintergreen krijg ik niet genoeg vaart om over het dak heen te komen.

Iemand tips of suggesties om deze Unique Stunt te halen?

Ik neem aan dat je deze stunt bedoeld:

Start bij de weg waar het rode lijntje begint. Rij vol gas naar het kleine trapje toe wat zich, als ik me niet vergis, bij 'The White Stallionz Bar' bevind. Een handig trucje is om het anlogstickje ligtjes naar voren te duwen, Victor neemt nu een snellere houding aan. Nu ga je sneller en zul je hem makkelijk kunnen halen :Y .

Een PCJ 600 is hier de beste motor voor.

Geplaatst:

Dat is inderdaad de stunt die ik bedoel en ook heb ik 'm met de PCJ-600, vooruit bukkend op de motor, geprobeerd...

Ik heb zelfs al meerdere malen een aanloop vanaf die weg ten westen ervan genomen en dan die bocht zo gemaakt dat ik extra hard die trap op reed.

Wat doe ik verkeerd? :puh:

Geplaatst:
Dat is inderdaad de stunt die ik bedoel en ook heb ik 'm met de PCJ-600, vooruit bukkend op de motor, geprobeerd...

Ik heb zelfs al meerdere malen een aanloop vanaf die weg ten westen ervan genomen en dan die bocht zo gemaakt dat ik extra hard die trap op reed.

Wat doe ik verkeerd? :puh:

Kan je hier niet zoals bij de andere GTA's het 'naarvoorleun-zitten'-trukje gebruiken?

Dab ga je namelijk nog harder dan normaal. Rijd en ga steeds naar voren leunen, en dan rechtstaan. Herhaal dit snel na elkaar en het lukt, maar ik weet niet hoe dit zit want ik heb geen Psp. Probeer het maar even en zeg het als het gelukt is.

Geplaatst:

Vlakbij die unique stunt staan er voor die bar 2 freeway's, die zijn krachtiger. Probeer het daar eens mee. ;)

Geplaatst:

Ik zit ook vast bij deze stunt. Hij is heel erritant. Met een Bikers Angle ben ik wel een heel stuk verder het dak op gekomen, maar het was me niet gelukt. Ik ga ook even dat trucje proberen van een klein beetje naar voren leunen.

Geplaatst:

Hij is zo toch te doen. Ga in een rechte lijn voor de jump staan en duw het anlogstickje ligtje naarvoren. Druk nu op de Cross.gif -Toets en rij ernaar toe. Dan zou hij moeten lukken.

Doen jullie het naar-voren-leun trucje wel goed? Vic mag niet gaan 'staan' hij moet een aërodynamische houdig aannemen. Hij ligt dan echt op de tank van de motor.

Vlakbij die unique stunt staan er voor die bar 2 freeway's, die zijn krachtiger. Probeer het daar eens mee. ;)

De Freeway mag dan 'krachtiger' zijn maar de PCJ 600 is sneller ;).

Geplaatst:

ik heb hem net gedaan, en t lukte mij in 1 keer, tis echt noodzakelijk om je stick n beetje naar voren te doen, denk ik tenminste als ik zo hoor dat het jou niet lukt

Geplaatst: (bewerkt)

Hij is gelukt :D

thanks

volgens mij deed ik niets anders, en wasde jump het zelfde als ik eerder deed.

Heb tussendoor even gesaved en geladen... lijkt me haast niet dat dat het opgelost heeft, maar goed.

Om naar voren te leunen zonder te gaan staan heb ik een handigheidje:

ik doe heel snel naar voren, terug, naar voren, terug, duidelijk? Maar t gaat wel lekker :puh:

Wat een lame reward voor allee unique jumps trouwens...

Bewerkt: door qistoph
  • 3 weken later...
Geplaatst:
Hij is gelukt :D

thanks

volgens mij deed ik niets anders, en wasde jump het zelfde als ik eerder deed.

Heb tussendoor even gesaved en geladen... lijkt me haast niet dat dat het opgelost heeft, maar goed.

Om naar voren te leunen zonder te gaan staan heb ik een handigheidje:

ik doe heel snel naar voren, terug, naar voren, terug, duidelijk? Maar t gaat wel lekker :puh:

Wat een lame reward voor allee unique jumps trouwens...

wat is de reward dan?? :)

want ik heb het nog niet gedaan :puh:

Geplaatst:

Gewoon, per Unique Stunt Bonus ontvang je $50 méér. Dat wil zeggen: wanneer je één Unique Stunt Bonus hebt behaald ontvang je $50, bij twee behaalde Unique Stunt Bonusses ontvang je $100, bij drie behaalde Unique Stunt Bonusses $150, enzovoort. Elke keer komt er weer $50 bij. Wanneer je dan dus alle 30 Unique Stunt Bonusses hebt behaald, ontvang je $1500 en 27% voor de 100%. ^_^

Geplaatst:

Ik denk met een PCJ-600 :? , maar je moet ook niet omhoog gaan voor snelheid als je dat doet ga je tijdens de schans/jump van je motor, dat had ik ook bij GTA VC :Y

Geplaatst:

Ik heb het ook nog moeilijk met USB 25! Ik vindt die USB nog niet eens, ligt die USB misschien op een dak?

Alvast Bedankt!

GTA-Freak2

Geplaatst:
Ik heb het ook nog moeilijk met USB 25! Ik vindt die USB nog niet eens, ligt die USB misschien op een dak?

Alvast Bedankt!

GTA-Freak2

Bij deze Unique Stunt Bonusses heb ik ook even moeten zoeken, maar de oplossing is heel simpel. In het steegje heb je een trap die leid naar boven op het gebouw, dit moet je met een PCJ-600 doen, want anders kom je er moeilijk tegen op. De schans kun je ook het beste met een grote aanloop nemen en uiteraard ook met het snelheids monster; de PCJ-600. Ook is het op het dak en je kunt het vinden in het Washington Beach gedeelte van Vice City. Als je het dan nog niet weet te vinden via de kaart op WikiGTA wil ik of één van de anderen wel een kaartje voor je maken. Mocht er naast dit nog wat anders wezen dan hoor ik het graag.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...