chesney Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2006 ik heb gta vice city stories twee keer uitgespeelt maar ik ben janet vance nog niet tegen ge komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
koba_nochi Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2006 ik heb gta vice city stories twee keer uitgespeelt maar ik ben janet vance nog niet tegen ge komen ze komt voor in cutscenes, heb je die wel gekeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chesney Geplaatst: 9 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 december 2006 ik heb gta vice city stories twee keer uitgespeelt maar ik ben janet vance nog niet tegen ge komen ze komt voor in cutscenes, heb je die wel gekeken aja ik denk da ik het weet is zij die moeder maar ik heb geen naam gehoord van janet vance aleen mom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2006 ik heb gta vice city stories twee keer uitgespeelt maar ik ben janet vance nog niet tegen ge komen Ik ben bezig met het spel en ik ben haar een aantal keer tegen gekomen in een paar missies. Ik zag haar in de missie Snitch Hitch. Daarnaast kwam ze ook voor in de missie Brawn of the Dead. In die missie nam ze de cocaine mee van Victor en Lance. Ze is inderdaad de moeder van Victor en Lance. Voor meer informatie kun je hier een kijkje nemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2006 (bewerkt) Ze is ook niet één van de hoofdrol spelers in de storyline, dus het is vrij logisch dat je haar niet bij bijna elke ziet. Als je het verhaal echt goed volgt dan heb je haar vast wel eens gezien of gehoord, maar ze heeft echt geen groot aandeel in het verhaal als moeder van Vic en Lance. Hieronder een screen van Wikigta, hopelijk weet je nu wie het is Janet Vance Bewerkt: 9 december 2006 door M4X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.