Jump to content

Vriendin op dak

Recommended Posts

Geplaatst:

Haay allemaal,

ik heb een klein vraagje...

Er is een vrouw op het dak van ammunation in blueberry. Ik weet dat ze cj's vriendin kan worden. Mijn balkje van muscle is al helemaal vol, omdat ik hem net zo lang had getraind ooit totdat het vol was, maar nu vind dat wijf me te gespierd, ze zegt: wat eet je? sterioden ofzo?

Nouja, wat kan ik er aan doen dat ze wel mijn vriendin wordt? ik neem aan dat dit nodig is om het spel ook ooit 100% te voltooien.. ik kan die spieren er moeilijk weer af krijgen neem ik aan. Ik zag wel een cheat dat hij helemaal mager wordt, maar ik gebruik liever die cheat niet, tenzij dat de enige optie is.

dus als iemand iets erop weet...

alvast bedankt! :cya:

Groetjes, Tessa

Geplaatst:
Haay allemaal,

ik heb een klein vraagje...

Er is een vrouw op het dak van ammunation in blueberry. Ik weet dat ze cj's vriendin kan worden. Mijn balkje van muscle is al helemaal vol, omdat ik hem net zo lang had getraind ooit totdat het vol was, maar nu vind dat wijf me te gespierd, ze zegt: wat eet je? sterioden ofzo?

Nouja, wat kan ik er aan doen dat ze wel mijn vriendin wordt? ik neem aan dat dit nodig is om het spel ook ooit 100% te voltooien.. ik kan die spieren er moeilijk weer af krijgen neem ik aan. Ik zag wel een cheat dat hij helemaal mager wordt, maar ik gebruik liever die cheat niet, tenzij dat de enige optie is.

dus als iemand iets erop weet...

alvast bedankt! :cya:

Groetjes, Tessa

Ik zal je eerst maar even gerust stellen: Vriendinnen hebben geen invloed op de tocht naar de 100%. Je hoeft alleen Denise veilig thuis te brengen na de missie waarin je haar ontmoet, en je moet zorgen dat je het 'cadeautje' van Millie krijgt.

Echter, elke vriendin heeft wel zo haar voordelen wanneer je haar kan daten en het doet geen pijn om ze allemaal je vriendin te laten worden natuurlijk. Het probleem dat jij daarbij ondervindt is een veel voorkomend probleem. Er zijn een paar manieren om het te verhelpen, namelijk:

• Zorg dat je geheel geen vet hebt en ga daarna conditie training doen. Dat kan op de 'tredmill' of op de fiets zijn, maar ook gewoon veel rennen of zwemmen. Omdat je geen vet te verbranden hebt, zullen je spieren minder worden. Dit kost wel even wat tijd.
  • Wil je liever nuttig bezig zijn en heb je toegang tot heel San Andreas, dan kan je misschien beter op zoek gaan naar alle Oysters (oesters). Deze liggen in het water rondom San Andreas verstopt en zorgen dat jouw Sex Appeal hoger wordt. Wanneer je ze allemaal hebt gevonden (alle 50), maakt het niet meer uit hoe jij eruit ziet, een meisje zal altijd met je willen gaan daten.

Het kan dus zonder Cheats ongedaan worden gemaakt, alleen het kost even wat tijd. Hopelijk heb je er wat aan, succes ermee :bier: .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...