Jump to content

Paar vragen Peronages

Lievemax

Recommended Posts

Ik heb VCS zelf niet, omdat ik geen psp heb, maar wil wel iets weten over de mensen.

Komt Pastor Richard nu erin voor? Op die nieuwe pagina van Wikigta staat dat hij erin zit, maar bij de pagina van VCS staat hij nergens.

Zijn er niet heel weinig personages uit de VC in VCS? Ik zie nergens Cortez, Hilary King, Cam Jones of Rosenberg. Vind ik wel jammer.

Zegt Phil wel eens iets over zijn familie? Zijn ze wel eens samen?

Delen op andere websites

Komt Pastor Richard nu erin voor? Op die nieuwe pagina van Wikigta staat dat hij erin zit, maar bij de pagina van VCS staat hij nergens.

Neen, veel mensen verwarde hem met Armando Mendez:

unknown2mm0.jpg

Zijn er niet heel weinig personages uit de VC in VCS? Ik zie nergens Cortez, Hilary King, Cam Jones of Rosenberg. Vind ik wel jammer.

Ja, dit zijn er weinig maar daar tegen in zijn er wel veel nieuwe persoonages :):

'Oude' Personages uit VC die in VCS zitten:

• Gonzales
  • Lance Vance
  • Lazlow Jones
  • Phil Cassidy
  • Ricardo Diaz
  • Umberto Robina
  • Victor Vance

Zegt Phil wel eens iets over zijn familie? Zijn ze wel eens samen?

Eigenlijk alleen over zijn zus, Louise Cassidy. Vic wordt op haar verliefd en vooral na haar dood spreekt hij Vic goede moed in omdat hij verdriet heeft om zijn Zus (Waarop hij dus verliefd was) :).

Bewerkt: door ASPHALT
Delen op andere websites

Pastor ricards zit niet in vcs : waarschijnlijk ook omdat zijn inspreker overleden is :-(

Er zitten er nog wel een paar uit vc erin zoals phil cassidy . lance vance en umberto robina .. Verder dacht ik niet.Je laatste vraag snap ik niet . of je phil cassidy bedoelt of phil collins die er ook in zit . Maar phil cassidy hoor je niet een keer over zijn zussen . Hij verteld je alleen dat de man van je zus marty J williams werk voor je heeft voorzover ik me kan herinneren :cya:

aspalt was eerder

Bewerkt: door Speciial_marc.5
Delen op andere websites

Thanks, ik vind het wel jammer dat er maar zo weinig oude personages in zitten. Ik denk dat het leuker was geweest met meer.

Zijn de mendezbrothers familie van T-Bone?

Hij lijkt er niet op, Armando

Bewerkt: door Lievemax
Delen op andere websites

Zijn de mendezbrothers familie van T-Bone?

Hij lijkt er niet op, Armando

Misschien wel, misschien niet. Zowel in GTA Vice City Stories als in GTA San Andreas wordt dit niet duidelijk gemaakt, dus zou de enige manier om hier achter te komen alleen zijn wanneer er eventueel een GTA San Andreas Stories uit zou komen. Echter is dit niet zeker, en bovendien is het dan nog wel de vraag of dit in een GTA San Andreas Stories duidelijk gemaakt zou worden.

Het vreemde alleen is dat Diego Mendez dezelfde inspreker heeft als T-Bone Mendez, namelijk Kid Frost (die in GTA San Andreas ook het nummer 'La Raza' op Radio Los Santos zingt). Zodoende is er voor de uitgave van Vice City Stories gespeculeerd dat Diego Mendez dezelfde persoon als T-Bone Mendez zou zijn (T-Bone zou dan een bijnaam moeten zijn), maar nu weten we dat dit niet zo is.

Kortom, het antwoord is dus: onbekend.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...