Koen729 Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 (bewerkt) Ja, wil iemand he mweer uitspelen? De eerste 3 missies van OG Loc, Big Smoke en Sweet? Gisteren kreeg ik nieuwe PC dus moest ik opnieuw beginnen A.u.b. geen cheats, mods, of kogels/geld verspillen (je hebt bij geen van alle kogels nodig) Missies: Lifes A Beach, Cesar Vialpando en die met Big Smoke en de trein. Bewerkt: 9 december 2006 door Koen-
Dutchy3010 Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Doe ik... Wrong Side Of The Tracks - Mission Passed! Beloning: Respect+ Screen: Cesar Vialpando - Mission Passed! Beloning: $100 Screen: Life's a Beach Beloning: Respect+ Screens: Saved: Johnsons house Extra: Geen cheats/mods gebruikt, geen wapens gebruikt. Next: Madd Dogg's Rhymes Just Business High Stakes, Low-Rider Savegame: GTASAsf8.b Veel plezier met San Andreas!
Koen729 Geplaatst: 9 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Ja, wil iemand he mweer uitspelen? De eerste 3 missies van OG Loc, Big Smoke en Sweet? Gisteren kreeg ik nieuwe PC dus moest ik opnieuw beginnen A.u.b. geen cheats, mods, of kogels/geld verspillen (je hebt bij geen van alle kogels nodig) Missies: Lifes A Beach, Cesar Vialpando en die met Big Smoke en de trein. Doe ik... Thanks
Koen729 Geplaatst: 9 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2006 (bewerkt) OMG I LOVE YOU! Bewerkt: 9 december 2006 door Koen-
Recommended Posts