Jump to content

De kappotte glendales

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb vlakbij die glendales nog een lege walton gevonden

en ze rollen niet er wordt gas gegeve want bij mij spawnte hij in zo'n klein boompje en het achter wiel bleef rondraaien en er kwam stof/rook van de grond bij de wielen af en je hoorde de motor ronken

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik was wat aan het klooien met de carspawner een tijdje geleden (toen had ik gtasa nog op de PC) en toen ging ik de normale glendale met de kapotte glendale (Ghost Glendale) vergelijken. Ik heb er nog een paar screens van, en nu blijkt dus: De schade is helemaal hetzelfde, ik heb de normale glendale nog wat geslagen met een katana, zodat die ook schade had. Kijk maar:

post-33831-1166464320_thumb.jpg

de linker is de Ghost en de rechter is de echte

>>> Door Dutchy3010: Topic samengevoegd en plaatje verkleind. Denk voortaan even aan de maximale grootte van een plaatje. :)<<<

Geplaatst:

hoi ik wil je nou niet plagen maar hoort dit niet in het zin en onzin topic

ik vindt dit niet echt zo,n probleem

Geplaatst: (bewerkt)

Goed gevonden MartyCeha, zoiets was mij nogniet opgevallen, misschien anderen wel maar mij niet. Toch was dit al te voorspellen, als je hier naar kijkt, bestaan er officieel maar 2 glendale de kapotte en gewone......

Edit hierboven: Nee, MartyCeha heeft op een goede plek dit onderwerp geplaatst, het gaat namelijk over GTA San Andreas.....

Nog een edit: volgens mij waren er twee soorten normale glendales, er bestond dacht ik ook een type die helemaal heel is, die rijdt vaak in de Countryside. De kapotte glendale staat altijd wel ergens geparkeerd.

Bewerkt: door Toni Caprioni
Geplaatst:

ze zeggen dat die ghost ook rond rijdt zonder bestuurder maar waar

>>> Door Dutchy3010: Zie deze post in dit topic van mij ;).<<<

ik denk er is niks van waar ik lan me hyrda komt er precies een aanrijden wtf?

Geplaatst: (bewerkt)

Bus, het is niet helemaal de bedoeling te ''dubbelposten'', dan kun je beter je post ''editten''. Ook is het beter om meer aan je Nederlandse taal te doen. Het is niet te bedoeling om hier ''MSN-taal'' te dumpen zodat niemand je kan verstaan.

Check:

Gedragsregels

Ongewenst gedrag

Uitschelden, pesten, ruzie zoeken, provoceren.

Postboosten (onzinnig en/of off-topic reageren)

(X) Dubbelposten (2 of meer posts direct achter elkaar plaatsen in hetzelfde topic)

Posten van email-addressen.

Vragen om een "slotje" of ander moderator gedrag.

Feiten verzinnen (b.v. Verzonnen easter eggs)

(X) Br33z4h/MSN-taal (ipv van ABN, denk ook aan hoofdletters en leestekens)

Regels kun je hier vinden.

Ontopic: Ik ken dit al, maar ik heb het nog nooit gezien, misschien omdat ik er niet op let. Maar toch best raar, Rockstar Games heeft ons verteld om alleen maar realistische dingen in GTA San Andreas te zetten. Als ik dan hiernaar kijk, hebben ze zich 95% niet aan gehouden. Een auto zonder bestuurder kan niet rijden en niet van een berg afrollen, anders is het''onrealistisch''.

Bewerkt: door Toni Caprioni
Geplaatst:

Ik denk dat die glendale hoort bij een gedelete missie of iets dergelijks, waarbij iemand zig doodgereden heeft tegen een boom :puh: En omdat het volgens mij niet mogelijk is om een beschadigde auto te spawnen, heeft R* een speciale glendale gemaakt. Omdat die 'Ghost Glendale' er in normale toestand al zo verneukt[/font] uitziet, denkt het spel dat ie niet beschadigd is en spawned hem gewoon. R* is gewoon vergeten die dingen uit het spel te verwijderen denk ik :bonk: . Of ze zochten gewoon iets om ons, normale burgers A.K.A GTA-Fans bezig te houden :sigaar:

Geplaatst:

Dat denk ik niet, de Glendale en Ghost Glendale hebben in de text files een apart stuk, dus waarom dan in het gedeelde dat de gameengine gebruikt om auto's te spawne niet? Waarschijnlijk hebben alle auto's een aparte code of zo iets.

BTW: ik denk dat het wel kan dat het misschien bij een missie hoorde eerst. Waarschijnlijk niet met iemand die zich dood heeft gereden(dan zou die auto er net als bij veel andere missies alleen spawne in deze missie in waarschijnlijk de cutscene).

Ik denk eerder dat je b.v. in een missie een oorzaak ervan moest zoeken of iemand moet vermoorden die deze auto's zogenaamd kapot heeft geslagen.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik rij dus zo rond de Badlands, auto knalt in het water, zwem eruit, zie een Sadler staan, ga er wat dichter naar toe en wat zie ik? Vol met deuken! Ik maak zo wel een kaartje, ik vind het behoorlijk vaag.

Geplaatst:
Ik rij dus zo rond de Badlands, auto knalt in het water, zwem eruit, zie een Sadler staan, ga er wat dichter naar toe en wat zie ik? Vol met deuken! Ik maak zo wel een kaartje, ik vind het behoorlijk vaag.

Welbekend verschijnsel... De auto spawnt op een berg, rijdt ervanaf en botst ergens tegenaan, waardoor er deuken in de auto komen. Topic samengevoegd met een topic die ermee samenhangt :).

Geplaatst:

Er staan meestal twee gedeukte Glendales in het woonwagenpark tegenover de Lil' Probe Inn...

Niet echt iets bijzonders, vind ik

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...