Jump to content

Jumpstyle! VET!

Clowntje_93

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

JUMPSTYLE

Dit is echt vet ik heb een paar tutorials gevonden en ben aan het oefenen om dit ook te kunnen!!

Ik oefen dit samen met mijn buurjongen(Bright op dit forum).

Bewerkt: door wakkiegeslacht
  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Clowntje_93

9

• sevaboy

5

• SamShine

3

• j0ry

3

Geplaatst:

Als mensen écht kunnen Jumpen vind ik het wel vet, maar als je het niet kan moet je het niet doen.. Net als bij ons op schoolfeest, al die mensen zetten zichzelf allemaal voor lul met z'n modern klompendansje..

Geplaatst:
Al die mensen zetten zichzelf allemaal voor lul met z'n modern klompendansje..

Ik noem het ongeveer ook zo; modern hinkelen. Ik kan geen Jumpstyle, maar als ik op hete kolen loop dan doe ik het zelf wel ;) . Nee, maar ik wil het wel thuis achter de PC leren, heeft iemand die link?

Geplaatst:

Al die mensen zetten zichzelf allemaal voor lul met z'n modern klompendansje..

Ik noem het ongeveer ook zo; modern hinkelen. Ik kan geen Jumpstyle, maar als ik op hete kolen loop dan doe ik het zelf wel ;) . Nee, maar ik wil het wel thuis achter de PC leren, heeft iemand die link?

vind je een hele goeie beginnerstutorial. Zelf vind ik als je het goed kan wel heel vetjes. @2 negatieve mensen: Onderbouw je reactie aub.
Geplaatst:

Persoonlijk vind ik jumpstyle echt vet, maar net als DaddyPimp alleen als mensen het echt kunnen. Leer het eerst lekker op je kamer en pas als je het goed kunt in het openbaar. Het is veel moeilijker dan dat het eruit ziet, en ook nog eens heel vermoeiend. Overigens was hier al een topic over, namelijk deze.

Geplaatst:

Als ik eerlijk moet zijn die zogenaamde Jumpers op het filmpje ziet erg ngoed uit. Maar de muziek vind ik echt vreselijk :puh:

Had trouwens al is een vaag filmpje gezien op Geenstijl waar ze met een groepje als een stelletje opgefokte hanen stonden te "Jumpen".

Geplaatst:

Ik vind het echt vet wat ze daar aan het doen zijn. En zelf ga ik het denk ik ook proberen om het te leren.

@Ewoud wat is er zo vreselijk aan die muziek. Klinkt toch lekker. :duh:

Geplaatst:
Als mensen écht kunnen Jumpen vind ik het wel vet, maar als je het niet kan moet je het niet doen.. Net als bij ons op schoolfeest, al die mensen zetten zichzelf allemaal voor lul met z'n modern klompendansje..

Precies. Er waren ook dronken gasten en die huppelen maar op je voeten rond, vreselijk. Ik vind jumpstyle dom, omdat het naar mijn mening niets aantrekkelijks heeft om naar te kijken, net zoals hardcore om naar te luisteren, ze hebben gewoon geen betekenis.

Geplaatst:

Ik vind het echt nergens op slaan dat domme jumpstyle gedoe...

ik vroeg laatst aan jeffrey, iemand uit mijn klas, terwijl hij aan het jumpen was: "Jeffrey, wat doe je, Chinees volksdansen?" Hij is namelijk Chinees maar ja...

Hij wordt meteen agressief en valt me aan als een mongool..maarja...

Geplaatst: (bewerkt)

Ja maar het is wel iets wat je niet zomaar hebt, je moet wel OEFENEN! IEDEREEN begint laag. En je moet vroeg beginnen, wil je op je 17e ofzo echt heel goed zijn. Ik en Bright gaan morgen een filmpje maken en dan droppen we het hier wel. Dan kunnen jullie tips geven enzo en zeggen of het al wat is.

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Geplaatst:

Maar als het er niet uitziet is het toch gewoon dom maakt niet uit hoe moeilijk het is. Dansen met je voeten aan elkaar getaped is ook moeilijk dat zie je toch ook niemand doen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...