Clowntje_93 Geplaatst: 9 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Maar we zijn het er allemaal wel mee eens dat het er wél uitziet als je het goed kan. Vandaar dat ik morgen mijn eerste filmpje maak om te kijken of het al wat is en dat mensen hier kunnen vertellen wat ik nog kan verbeteren enzo. Reageren
Ewoud Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 @Ewoud wat is er zo vreselijk aan die muziek. Klinkt toch lekker. Muziek smaken verschillen. Doe mij maar rock of pop. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 9 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Tja, ik vind alle muzieksoorten eigenlijk wel lekker. BEHALVE KLASSIEK!!!! Maar nu wijken we af. Ik vind jumpstyle gewoon vet, het is weer eens iets anders dan al die 'trends', het is gewoon jezelf zijn, en niet met alle populaire dingen meedoen, maar gewoon lekker iets zelf doen en de longen uit je lijf springen! En ik vind het WEL erg leuk om naar te kijken(als ze goed zijn dan). Reageren
SamShine Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Jumpstyle is anders dan andere muziekgenres en dansgenres . Jumpstyle is niet iets wat je een keertje ziet en gelijk ook goed kan, het vereist heel veel oefening . Maar daarom is het juist zo vet als je het kan. Ik oefen zelf (bijna) elke dag en ik begin steeds beter te worden (volgens vrienden ). Heel erg bedankt voor die tutrial, ik kan hem zeker goed gebruiken . Ik kijk uit naar jullie filmpje Wakkiegeslacht en Bright, veel succes! Reageren
Fuffie Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Niet leuk muziek maar wel goed gemaakt geef ik trouwens een 10 aan dit filmpje. Reageren
RS-modder Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Als jullie het ook kunnen stuur dan maar een filmpje dat moet ik zien. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 10 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2006 (bewerkt) Ja, vanmiddag!(als ik nog ergens een camera heb liggen) En hier een turntutorial. @ M4X: Ja, daarmee ben ik begonnen. Dat kan ik al best aardig, en nu oefen ik wat meer gevordere moves en turns. En bedankt voor die radiozender! Bewerkt: 10 december 2006 door wakkiegeslacht Reageren
M4X Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Hier nog een tutorial over de duo jump, deze vind ik persoonlijk het vetste. The turn is wel moeilijk, maar als je hem kan is hij ook echt vet. Hier nog een linkje naar Fearfm, de beste radio zender om jumpen op te oefenen Reageren
Dageraad Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Wat is er met de goeie oude moshpit gebeurd Dat jumpen is echt niks Reageren
Ice Banana Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 (bewerkt) Alweer jumpen vind ik NU maar zo zo meer,ik "HeadBang" nu liever...ben je heel dizzeeee als je stopt IB Bewerkt: 17 december 2006 door ICE BANANA Reageren
Grove St. Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Ik zelf vind het wel grappig, maar zoals de meeste anderen moet je het wel kunnen. Daarnaast vind ik niet alle Jumpstyle liedjes even 'gaaf'. Maar toch leuk dat de 'jeugd' weer een nieuw 'iets' hebben bedacht. Reageren
LBG Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 (bewerkt) Maar we zijn het er allemaal wel mee eens dat het er wél uitziet als je het goed kan. Vandaar dat ik morgen mijn eerste filmpje maak om te kijken of het al wat is en dat mensen hier kunnen vertellen wat ik nog kan verbeteren enzo. Ik ben het daar niet mee eens. Als je het wel kan vind ik het er mischien zelf wel dommer uitzien dan als je het niet kan. Bewerkt: 10 december 2006 door CenMan Reageren
j0ry Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 ik vind het zoon viken dans Reageren
MNC3 Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Wat is er met de goeie oude moshpit gebeurd Dat jumpen is echt niks Dat Jumpen zelf niet echt veel voorstelt daar ben ik mee eens. Het is wel leuk om eens te Jumpen. Geef mij gewoon de muziek er van. Dat vindt ik heel goed. Maar te staan Jumpen... Nee bedankt. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Jeej, plezier! Alleen jammer dat dit filmpje nagemaakt is van een ander bekend filmpje, en daarnaast mensen die Jumpstyle kennen zullen ook nog zien dat het echt niet erg netjes is uitgevoerd. Maar natuurlijk, ik luister de muziek genoeg om er over te kunnen praten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.