-Niels- Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Ik vind het vet. Ik wil zelf ook leren Jumpen & Hakken. Maar Hakken lijkt me ook wel gaaf, een kameraad van mij kan het echt goed, dus ik leer het wel een beetje van hem! Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 De muziek vind ik wel grappig en relax voor achter de pc of in een auto, maar dat jumpen gaat me te traag mijn voorkeur gaat toch uit naar een lekker potje hakken. gaan er nog mensen naar MOH hier op dit forum...? Weet iemand trouwens hoe dat aflsluit nummer van dat filmpje heet, heeft wel een lekker bass Reageren
-Niels- Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 De muziek vind ik wel grappig en relax voor achter de pc of in een auto, maar dat jumpen gaat me te traag mijn voorkeur gaat toch uit naar een lekker potje hakken. gaan er nog mensen naar MOH hier op dit forum...? Weet iemand trouwens hoe dat aflsluit nummer van dat filmpje heet, heeft wel een lekker bass Dat begin liedje ken ik wel: Heer, u bent mijn leven (Jumpstyle remix) Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 11 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2006 (bewerkt) Ik zelf vind het wel grappig, maar zoals de meeste anderen moet je het wel kunnen. Daarnaast vind ik niet alle Jumpstyle liedjes even 'gaaf'. Maar toch leuk dat de 'jeugd' weer een nieuw 'iets' hebben bedacht. De 'jeugd'? Ik zie dat je van 1990 komt, en de meest bekende jumpers(van Jumpforce en Jumpgevaar enzo) zijn zo'n 15-17. Dus dat is wel jouw leeftijd. Dus zo klink je als een ouwe vent. Maar ik wil alvast vroeg beginnen(ben 13) gaan er nog mensen naar MOH hier op dit forum...? Wasda?? Oh en mijn excuses over dat filmpje van gisteren het bleek dat mijn camera 't niet meer doet. En Bright wil het niet meer doen dus ik maak een andere keer nog wel een filmpje, als ik een nieuwe camera heb gekocht. Bewerkt: 11 december 2006 door wakkiegeslacht Reageren
SamShine Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 gaan er nog mensen naar MOH hier op dit forum...? Wasda?? Masters Of Hardcore . Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 13 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2006 (bewerkt) Oké, wanneer is dat? Misschien ga ik wel. Lijkt me wel chill. http://www.filmpjes.nl/bekijken/3630/ haha een hakkende kerstman. Bewerkt: 13 december 2006 door wakkiegeslacht Reageren
Loek Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Oké, wanneer is dat? Misschien ga ik wel. Lijkt me wel chill. .................. Moet je voor MOH geen 18 zijn? Reageren
demontventoux Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Jumpstyle is echt wel cool Redelijk moeilijk... Vraagje: Hoe noemt dat liedje uit dit filmpje waarop ze jumpen? Vind ik echt wel goed. Reageren
HerrieM Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Vraagje: Hoe noemt dat liedje uit dit filmpje waarop ze jumpen?Vind ik echt wel goed. Moet je het filmpje afkijken. Bij de aftiteling staat oom songs used.... Jumpstyle begrijp ik niets van. Lijkt mij een moderne versie van linedancen. Maargoed dat kan ook met smaak te maken hebben. Reageren
ArticLight Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Jumpstyle is absoluut niet mijn stijl. Dat 'jumpen' vindt ik wel knap, ik zou er niets van kunnen, maar het ziet er zo dom uit Ik hou het bij Metal/Alternative in plaats van die spastische dansjes Reageren
Sdajafol Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Oké, wanneer is dat? Misschien ga ik wel. Lijkt me wel chill. .................. Moet je voor MOH geen 18 zijn? MOH heeft voor zover ik weet geen leeftijdsgrens (vriend van me is 15 en gaat er heen), Thunderdome schijnt dat wel te hebben. Jumpstyle eh? Op zich wel grappig, maar toch niet echt iets waar ik aan mee zou doen, ernaar kijken is wel ok, alleen doe mij maar een harde pit (maar niet bij van de emo bands als Bullet For My Valentine ) check dit anders maar eens (eerste deel van het filmpje is zwak, 2e deel is wel tof) Alleen de muziek kan beter, ben niet iemand van die hardcore metal shit, meer extreme metal (death, thrash, black, grindcore etc)Hardcore en jumstyle muziek is trouwens ook niet helemaal mijn stijl, bij vlagen of als je eens keihard wilt feesten is het dan weer wel vet, maar de enige hardcore die er bij mij altijd wel in kan is de oude Berzerker, in de tijd dat het nog speedcore DJ's waren (check dat hier) Reageren
XboxGta Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Jumpstyle is echt wel cool Redelijk moeilijk...Vraagje: Hoe noemt dat liedje uit dit filmpje waarop ze jumpen? Vind ik echt wel goed. Dat liedje heet: Y.R.M.L. van DJ Julian & Davide Sonar Reageren
-Niels- Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Jumpstyle is echt wel cool Redelijk moeilijk...Vraagje: Hoe noemt dat liedje uit dit filmpje waarop ze jumpen? Vind ik echt wel goed. Heer u bent mijn leven (Jumpstyle remix) Reageren
Gunslinger Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 Aah, jumpstyle... Dat was erg in op het schoolfeest en personeelsfeest. (Ja, in de Efteling kunnen ze ook jumpen). Zelf vind ik het erg vet om te zien, helaas ben ik op feestjes meer van de drank dan van de dans. Reageren
j0ry Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 bij ons was ook schoolfeest ze draaiden alleen maar jumpstyle egt niet leuk voor mensen die er niet van houden zoals ik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.