Clowntje_93 Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 * UUUUBER BUMP!!! * Heey ik wou nog ff vragen wie weet nog goede jumpstyle nummers? Ik begin er erg goed in te worden maar ik zoek meer afwisseling(heb al een aantal CD's en nog muziek waar ik op andere manieren aan ben gekomen ). Alvast bedankt! Reageren
SamShine Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Natuurlijk . Al is het voortaan wel handig als je erbij zet welke liedjes je al hebt zodat iets niet 'dubbel' genoemt wordt . DJ Fox feat Chicago Zone - Just A Melody DJ Massive vs. The Rebel - High Volume The Highstreet Allstars - To France Jeckyll & Hyde - Frozen Flame DJ Vorwork - Vietnam Reageren
BoDyLoTioN Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Jumpstyle is best bruut, mjah zoals iedereen al achter is gekome je moet ervan houden alleen ik vind het een mix van teQno en hardcore.. persoonlijk vind ik het niet erg want ik houd best van bijde alleen voor andere kan het een beledeging zijn.. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Mensen vinden het misschien dom en anderen vindt het leuk, uit je mening niet dat mensen dom zijn laat ze in hun waarde, ik vind rap dom ik ga mensen ook niet belachelijk daar bij zetten met die gebaren.. Kom op hou het leuk. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) Natuurlijk . Al is het voortaan wel handig als je erbij zet welke liedjes je al hebt zodat iets niet 'dubbel' genoemt wordt . DJ Fox feat Chicago Zone - Just A Melody DJ Massive vs. The Rebel - High Volume The Highstreet Allstars - To France Jeckyll & Hyde - Frozen Flame DJ Vorwork - Vietnam Bedankt! Maar die onderste 2 heb ik natuurlijk al. Dat zijn de bekendste(samen met ready to rumble van space jam)! EDIT: Weet iemand hoe dit nr heet? http://video.google.nl/videoplay?docid=422...amp;q=jumpstyle Bewerkt: 15 januari 2007 door Clowntje_93 Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Ik vind het best wel grappig, ik had het vv-oor het eerst bij mijn nicht gezien ::lachen::. Reageren
XboxGta Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Natuurlijk . Al is het voortaan wel handig als je erbij zet welke liedjes je al hebt zodat iets niet 'dubbel' genoemt wordt . DJ Fox feat Chicago Zone - Just A Melody DJ Massive vs. The Rebel - High Volume The Highstreet Allstars - To France Jeckyll & Hyde - Frozen Flame DJ Vorwork - Vietnam Bedankt! Maar die onderste 2 heb ik natuurlijk al. Dat zijn de bekendste(samen met ready to rumble van space jam)! EDIT: Weet iemand hoe dit nr heet? http://video.google.nl/videoplay?docid=422...amp;q=jumpstyle DJ Coone - The Return Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Bij de meeste tentfuiven hier draaien ze jump .. Ikzelf ben ook jumper, je leert het gewoon op tentfeesten Reageren
Koen729 Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Het boeit me echt weinig, gewoon een klompendansje als je het mij vraagt Reageren
Dare Devil Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Hehe, gisteren die clip gezien waarin al die legopoppetjes gingen jumpen. Frozen Flame van Jackell en Hyde, volgens mij. Echt orgineel, die clip. Reageren
Cenzy Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 (bewerkt) Hier het zelfde man ( Reactie op koen728 zij bericht ) Bewerkt: 21 januari 2007 door Cenzy Reageren
Little Gangster Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Het is echt gay man, je gaat toch niet zo dom lopen springen. Zoals iemand al zei is het gewoon een moderne klompendans. Kom op mensen... Heb je enig zelfrespect, dan zet je je zelf niet voor lul. Reageren
sevaboy Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 als jullie willen zien hoe ik jump ga naar www.filmppjes.nl en bij zoek jumping en dan jumping bjorn Reageren
Bright Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 (bewerkt) Het boeit me echt weinig, gewoon een klompendansje als je het mij vraagt onderbouw je reactie dan?? ik kan ook wel op alles zeggen dat het stom is, maar daar schieten we ook niet mee op. edit: als ik een camera kan vinden zal ik binnenkort een filmpje posten. misschien alleen, miscchien met clowntje_93 Bewerkt: 17 februari 2007 door Bright Reageren
hardcore_bob Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 (bewerkt) Hou je bek ff als je er nix van vind enzo, ik heb ook niet gepost in al die hip hop topics enzo Ja ik kan nu net de turn! Goeie nummers: DJ twisty - Jump (of Jumpstyle) (MOET JE HEBBEN!!!) DJ twisty - Bass in your Face Julian DJ & Davide Sonar - Y.R.M.L. (MOET JE HEBBEN!!) Snartz - Snartz Dj larsson - Jumpstyle Alpha twins - Smack my derb DJ Coone - Getting down DJ Coone - The return DJ Fox feat chicago zone - Just a melody DJ Fox ft. chicago zone - again's a melody (moet je hebben, en niet against the melody) Bewerkt: 18 februari 2007 door hardcore_bob Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.