sevaboy Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 jumpstyle is natuurlijk echt machtig! de machtigste liedjes dj pat b-r&b sux(the oh versie) dj coone-jmpstyle medley dj coone-jumpstyle vibes dj madsylerz-madstyle psaac vs kevin m.- beat bass go da hustlerz-just can't stop de antennes-broek af,tetten bloot, hollandse hoeren (sorry als dat grof overkomt maar dat noemt zo) Reageren
XboxGta Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Hier is een filmpje van mij . Geef maar comentaar (maar niet van 'jumstyle-haters') Hier klikken ! Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Maar we zijn het er allemaal wel mee eens dat het er wél uitziet als je het goed kan. Vandaar dat ik morgen mijn eerste filmpje maak om te kijken of het al wat is en dat mensen hier kunnen vertellen wat ik nog kan verbeteren enzo. NIET MEE EENS Reageren
Mastertuner Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Ik vind jumpstyle wel vet. Alleen, op schoolfeesten zit iedereen het te doen in groep. Als je met 4 of 5 bent is dat voor mij al genoeg. Kijk eens naar . Dit is echt goed. En het liedje op de achtergrond is: The fratellis met Chelsea dagger. Reageren
SA_11 Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 jumpstyle is natuurlijk echt machtig! de machtigste liedjes dj pat b-r&b sux(the oh versie) dj coone-jmpstyle medley dj coone-jumpstyle vibes dj madsylerz-madstyle psaac vs kevin m.- beat bass go da hustlerz-just can't stop de antennes-broek af,tetten bloot, hollandse hoeren (sorry als dat grof overkomt maar dat noemt zo) Jumpstyle Vibes vind ik echt nep gewoon afgeleid van hardcore vibes niet echt origineel en vind dit nouw niet echt de machtigste liedjes. Jumpstyle de muziek is wel vet maar als ik van die debieltjes zie die denken dat ze het kunnen dan heb ik moeite om niet hard te lachen maar als je het goed kan dan vind ik dat wel vet Caruna- If you wanna dance die is ook mooi Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 (bewerkt) Wat iedereen er ook van zegt, jumpstyle is gewoon ÜBER-VET! Ik moet toch van mezelf zeggen dat ik het best goed kan. Oh ja, goed voorbeeld ervan dat de meesten jumpen toch wel vet vinden: afgelopen zaterdag was ik op een fuif, en legde ik een vriend (Sophianumgamer van het forum) nog eens uit hoe je precies moet jumpen (ik deed het dus ook voor). Vervolgens ging iedereen het gewoon doen Nuke[NL] Bewerkt: 6 maart 2007 door Nuke[NL] Reageren
RobertSA Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 Als jij dat vindt hoeft nog niet iedereen dat te vinden.. Reageren
sevaboy Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 jumpstyle is natuurlijk echt machtig! de machtigste liedjes dj pat b-r&b sux(the oh versie) dj coone-jmpstyle medley dj coone-jumpstyle vibes dj madsylerz-madstyle psaac vs kevin m.- beat bass go da hustlerz-just can't stop de antennes-broek af,tetten bloot, hollandse hoeren (sorry als dat grof overkomt maar dat noemt zo) Jumpstyle Vibes vind ik echt nep gewoon afgeleid van hardcore vibes niet echt origineel en vind dit nouw niet echt de machtigste liedjes. Jumpstyle de muziek is wel vet maar als ik van die debieltjes zie die denken dat ze het kunnen dan heb ik moeite om niet hard te lachen maar als je het goed kan dan vind ik dat wel vet Caruna- If you wanna dance die is ook mooi jumpstyle vibes en hardcore is vibes wel eenzelfde lied allemaal van dj coone! Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Ik vind alle jumpstyle nummers op elkaar lijken Reageren
ruttie Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 ik vind jumpstyle wel releaxt omdat het lekker voorspelbaar is. je weet altijd wat er komt. maar als je niet kan jumpen moet je dat ook zeker niet doen omdat je jezelf dan voor lul zet Reageren
profile Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 In mijn familie vinden ze JUMPSTYLE vet. Ik ben alleen gek op het ritme en de muziek. Dat jumpen zelf is niet echt iets voor mij Reageren
SA_11 Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 jumpstyle is natuurlijk echt machtig! de machtigste liedjes dj pat b-r&b sux(the oh versie) dj coone-jmpstyle medley dj coone-jumpstyle vibes dj madsylerz-madstyle psaac vs kevin m.- beat bass go da hustlerz-just can't stop de antennes-broek af,tetten bloot, hollandse hoeren (sorry als dat grof overkomt maar dat noemt zo) Jumpstyle Vibes vind ik echt nep gewoon afgeleid van hardcore vibes niet echt origineel en vind dit nouw niet echt de machtigste liedjes. Jumpstyle de muziek is wel vet maar als ik van die debieltjes zie die denken dat ze het kunnen dan heb ik moeite om niet hard te lachen maar als je het goed kan dan vind ik dat wel vet Caruna- If you wanna dance die is ook mooi jumpstyle vibes en hardcore is vibes wel eenzelfde lied allemaal van dj coone! Nee hoor, Hardcore Vibes is oorspronkelijk van Dune dus zeg gewoon niks als je het niet weet Reageren
sevaboy Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Oké, wie zegt er dat?? Mischien heeft Dune dat genept. Want dj coone is één na de grootste dj van jumpliedjes. Reageren
Arjen Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Oké, wie zegt er dat??Mischien heeft Dune dat genept. Want dj coone is één na de grootste dj van jumpliedjes. Hardcore Vibes (Origineel Happy Hardcore) komt uit 1995 en is van Dune, een duitse groep. Lijkt me een beetje sterk dat DJ Coone dat gemaakt heeft. Reageren
sevaboy Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Het is waar! hij heeft een liedje van dj furax vervormd. Maar da tmag je als je dj bent, je moet het alleen vervormen. Dan mag het! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.