Jump to content

foto's trekken

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo

ik had een vraag over die camera

van wa moet je eigelijk foto's trekke als iemand het antwoord weet of een ander topic

zet het hieronder

ciao ;)

Geplaatst:

kun je ook ergens een fototoestel kopen?? zoja in welke winkel dan en waar want ik de meeste winkel waar ik al ben geweest vind ik deze niet.. ik heb alleen deze nogmaar gehad als is mannekes van FBi moest doodschieten en en dan foto's van dat lijk moest trekken... maar zit ik dan al in <SAn Fierro want der was ene hiervoor die zei dat da teen van de eerste missies van San Fiero was ;);) als dat zo is is dat wel dom van mij dan wist ik niet eens dat ik al in de tweede stad zat :rolleyes: effe goed wa loom :D ale help mij aub ;)

Geplaatst:

In CJ's kamer (The Johnson House) ligt een camera. Op meer plaatsen liggen camera's, oa in het station (binnen komen, rechts) tegen over CJ's garage in SF.

• 2 maanden later...
Geplaatst:
Ik versta dat niet echt van die snapshots.

Wat is dat eigenlijk?

ik begrijp wel dat je een foto van een soort wiel moet trekken maar is de afstand tussen het voorwerp belangrijk of moet het voorwerp er alleen op te zien zijn?? en moet je de foto('s) opslaan of niet??

Geplaatst:
Ik versta dat niet echt van die snapshots.

Wat is dat eigenlijk?

ik begrijp wel dat je een foto van een soort wiel moet trekken maar is de afstand tussen het voorwerp belangrijk of moet het voorwerp er alleen op te zien zijn?? en moet je de foto('s) opslaan of niet??

Het teken moet goed zichtbaar zijn. Je hoeft ze niet op te slaan. Als je een goede foto gemaakt hebt krijg je vanzelf te zien hoeveel je er gevonden hebt. Zo kun je dus zelf kijken hoeveel ingezoomed je moet zijn.

De lokaties van de photo-ops zijn hier te vinden, evenals screenshots van de lokaties.

Geplaatst:

Ik heb een andere vraag:

kan je ergens in het spel ook zien welke snapshots je al gehad hebt????

heb de snapshot kaart uitgeprint en ben ze na gelopen.

toen was ik bij de 50 (dacht ik) maar ik ben er 1 vergeten

:(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...