ACID Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 (bewerkt) Eey, ik heb BattleField 2 gekocht voor de pc maar zal ik er dan een uitbreiding bij kopen ? zo ja, welke uitbreiding dan ? euro force, special forces, of armored fury is special forces eigenlijk een uitbreiding ? Bewerkt: 9 december 2006 door ACID Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Ik heb Battlefield ook maar ik moet hem opnieuw kopen. Een uitbreiding kan je doen maar je kan alleen Special Forces er bij kopen, Maar zoveel nieuwe dingen zitten er niet bij, maar je kan natuurlijk wel met nieuwe wapens online. Ik denk dat je dan Special forces beter kunt nemen want Euroforce en Armored Fury zijn niet echt mijn smaak. Battlefield Special Forces is zeker een uitbreiding en is te koop bij de meeste winkels. Armored Fury en Euro Force zijn Expansions Packs niet te koop in de winkel. Alleen te koop via EA. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Reageren
ACID Geplaatst: 9 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2006 aan deze info heb ik zeker veel maar waarom zijn euro forces en armored fury dan niet you smaak ? Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Het is meer een mod je moet er veel voor betalen maar je krijgt weinig. Wapens zijn best leuk daar niet van, maar ik vind sommige dingen gewoon niks. Bijvoorbeeld bij Armored Fury heb je een groep mensen uit Rusland ofzo kweet niet meer Precies maar dat was gewoon, Rond uit niks. Tanks zijn snel kapot enzovoorts. Reageren
Blu3ice Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Euro force en Armored Fury zijn zogenaamde boostpacks. Dit zijn kleine miniuitbreidingkjes. Als je echt wil gaan uitbreiden, aarzel dan niet en koop Special forces. Er bestaan ook versies van BF2 in de winkel met BF2 en Special Forces samen (moest je het nog niet gekocht hebben natuurlijk). Reageren
ACID Geplaatst: 9 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2006 oke jullie hebben me overtuigd ik koop special forces nog een vraagje wat verandert er allemaal in de multiplayer ? Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Bij multiplayer kan je jezelf verhogen naar een andere Rang en je kan dus ook nieuwe wapens unlocken. Een tip Installeer ook Punkbuster en de Patches. Reageren
ACID Geplaatst: 10 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2006 (bewerkt) bedankt, maar er zullen vast ook wel anderen dingen verander ?, toch ? dus wat verandert er nog meer ? ACID Bewerkt: 10 december 2006 door ACID Reageren
ACID Geplaatst: 11 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2006 waar download ik die patches voor battlefield 2 en battlefield 2 special forces en die ene v1.12 pach ? Reageren
Velaro Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 (bewerkt) waar download ik die patches voor battlefield 2 en battlefield 2 special forcesen die ene v1.12 pach ? Je kan de patches van Battlefield 2 hier downloaden. Je had toch geen andere patches nodig voor een uitbreiding, of heb ik het nou mis? Want op de site van EAGames staan er namelijk geen patches voor Euro Special Forces.. Bewerkt: 14 december 2006 door Velaro Reageren
ACID Geplaatst: 12 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2006 waar download ik die patches voor battlefield 2 en battlefield 2 special forces en die ene v1.12 pach ? Je kan de patches van Battlefield 2 hier downloaden. Je had toch geen andere patches nodig voor een uitbreiding, of heb ik het nou mis? Want op de site van EAGames staan er namelijk geen patches voor Euro Force.. maar ik heb ook helemaal geen euro force, ik heb special force en kent er iemand een nederlandse clan ? ik ben alleen nog niet zo geskilld Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Ik zit in een Nederlandse clan Nemean Lions. Maar je moet Forgotten Hope 2 hebben (Als hij straks uit komt) Reageren
ACID Geplaatst: 14 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2006 Ik zit in een Nederlandse clan Nemean Lions.Maar je moet Forgotten Hope 2 hebben (Als hij straks uit komt) wat is Forgotten Hope 2 ? Reageren
Ice Banana Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 (bewerkt) Forgotten hope BF1942 Dat is een modificatie Forgotten phope2 Battlefield 2 google it IB Bewerkt: 14 december 2006 door ICE BANANA Reageren
ACID Geplaatst: 14 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2006 eey maar mensen, wordt het spel hier wel leuker door ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.