Jump to content

Gtaforum Prettige Kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb mijn eigen Presentatie gemaakt met powerpoint.

De Presentatie

Hiermee wil ik duidelijk maken dat ik jullie allemaal Prettige Kerstdagen wil wensen en een gelukkig nieuwjaar.

Geplaatst:

Ja is leuk gedaan hoor . Ik weet best veel van het programma en wat ik gelijk al miste was. Je achtergrond was saai en vervelend groen .. Als je er een kerstboom had neergezet ofzo leek het meer op een kerstkaart . Verder zag ik dat je bij die groene achtergrond ook groene letters had waardoor ik me snuffert helemaal op me bildscherm moest douwen om te kijken wat er nou precies stond . Verder vind ik hem leuk gedaan

ps:ik stond er niet tussen :duh: betekend dat ,dat ik geen vrolijk kerstfeest mag hebben of wa :duh: Verden wens ik jou die wel + iedereen op het fora want iedereen verdient hem vast wel even veel :cya:

Geplaatst:
ps:ik stond er niet tussen :duh: betekend dat ,dat ik geen vrolijk kerstfeest mag hebben of wa :duh: Verden wens ik jou die wel + iedereen op het fora want iedereen verdient hem vast wel even veel :cya:

Ik wil niet onaardig doen, maar hij heeft toch gewoon wat gemaakt daar hoeft niet iedereen z'n naam in te staan. Ik denk dat hij heus wel iedereen een prettige kerst wil wensen, maar het vergt veel tijd om iedereen te traceren en vooral de leden, want het zijn er zo veel daar kun je niet zo maar even een lijst met actieven uitzoeken. Dus wat ik nou even wilde zeggen is; dat hij het denk ik echt wel aan iedereen gericht heeft. Het staat er zelfs ook in; ik wens jullie allemaal een prettige kerst en een gelukkig nieuw jaar. Daar val jij ook onder, maar niet in het speciaal.

En ExploudeD waarom upload je dit op rapidshare? Dat is een site die me niet echt aanstaat, je kunt het toch veel beter uploaden op dit forum via de 'Bijlagen' functie? En dit topic hoort denk ik in de Showroom, want het is niet een algemeen iets. Nu even over de creatie; ik vond hem niet echt heel mooi, opzich in het begin wel, maar toen we bij de megaleden en de superleden aankwamen kon ik niet meer goed zien wat er op stond, omdat het gewoonweg onleesbaar was. De achtergrond moet je dus sowieso anders doen. Ook raad ik je aan anders gebruikt te maken van de kleuren, want die zitten ook niet helemaal goed in elkaar. Verder zou een leuk kerst muziekje ook niet verkeerd zijn. Kortom de gedachte erachter zit helemaal goed, maar de effecten kunnen wat beter. Toch heel netjes van je! :klap:

Geplaatst:
En ExploudeD waarom upload je dit op rapidshare? Dat is een site die me niet echt aanstaat, je kunt het toch veel beter uploaden op dit forum via de 'Bijlagen' functie?

Ey stil houden jij! Ik had hem aangeraden om daar up te loaden. :D En leden kunnen toch geen bijlage toevoegen?

Geplaatst:

Volgens mij kunnen leden wel uploaden op dit Forum. In iede geval ikke wel. Nu ik van een paar leden Commentaar heb gehad. Maak ik weer een nieuwe Versie. :D

Geplaatst: (bewerkt)

Heel leuk gedaan! Ondanks dat ik niet alles kan lezen en dat ik ontbreek (:D ) vind ik het een heel leuk initiatief :) . Veel succes met je verbeterde versie!

Bewerkt: door SamShine
Geplaatst:

Beste ExploudeD,

Ik vind dit een leuk initatief van je. Ik heb er ook even naar gekeken. Er vielen mij een paar dingen op. De lettertype is gewoon goed. Er zijn geen grote verschillen in lettertype te ontdekken. Doordat het grote verschil ontbreekt, is het makkelijker om de tekst te kunnen lezen. De lay-out is best wel verzorgd. Die indeling bevalt mij wel. Ik heb powerpointpresentaties gezien die er slechter uit zagen qua lay-out. Er zijn ook een paar kleine minpuntjes aan je presentatie. Ik kan moeilijk de kopjes lezen doordat ze steeds worden afgewisseld met een ander kleurtje. De achtergrond is redelijk, alleen gebruik je de verkeerde kleurtjes. Daardoor wordt het steeds moeilijker om de tekst te kunnen lezen. Ik weet dat je de kleuren van het forum wilde gebruiken, maar op deze achtergrond is dit niet echt geslaagd. Ik zou je adviseren om een andere achtergrond te gebruiken of andere kleuren te gebruiken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...