[N]Gangsta!!! Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Hallo. ik heb nou een paar gamemodes maar ik wil dat ze na een tijdje wisselen. Hoe kan ik dat doen???? Reageren
Azer Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Dat kan door meerdere gamemodes in te stellen in de server.cfg, bv: echo Executing Server Config... lanmode 1 maxplayers 10 port 1337 hostname SA:MP League Server | testing mode gamemode0 naam_gamemode 1 gamemode1 naam_gamemode 2 weburl website.nl rcon_password secret Het getal achter de naam van de gamemode geeft aan hoevaak het achter elkaar gedraait moet worden. Het is hierbij wel noodzakelijk dat in de gamemode aangegeven wordt hoelang de gamemode moet duren of wanneer de gamemode is afgelopen. Je kan ook handmatig de gamemode wijzigen dmv de rcon. de command is "/rcon changemode naam_gamemode". Reageren
quincy225 Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Dat kan door meerdere gamemodes in te stellen in de server.cfg, bv: echo Executing Server Config... lanmode 1 maxplayers 10 port 1337 hostname SA:MP League Server | testing mode gamemode0 naam_gamemode 1 gamemode1 naam_gamemode 2 weburl website.nl rcon_password secret Het getal achter de naam van de gamemode geeft aan hoevaak het achter elkaar gedraait moet worden. Het is hierbij wel noodzakelijk dat in de gamemode aangegeven wordt hoelang de gamemode moet duren of wanneer de gamemode is afgelopen. Je kan ook handmatig de gamemode wijzigen dmv de rcon. de command is "/rcon changemode naam_gamemode". Of je kunt in dat zwarte scherm dit in drukken ''changemode [naam]'' zonder die '' Reageren
Azer Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Of je kunt in dat zwarte scherm dit in drukken ''changemode [naam]'' zonder die ''Ja, mits je de uitgame rcon gebruikt of wanneer de server lokaal draait. Reageren
zeroRidaa Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Of je kunt in dat zwarte scherm dit in drukken ''changemode [naam]'' zonder die ''Ja, mits je de uitgame rcon gebruikt of wanneer de server lokaal draait. Ik heb nu gedaan allemaal he maar als ik dan draai krijg ik bij de server_log dit : ---------- Loaded log file: "server_log.txt". ---------- SA:MP Dedicated Server ---------------------- v0.2.1, (C)2005-2007 SA:MP Team [21:36] [21:36] Server Plugins [21:36] -------------- [21:36] Loaded 0 plugins. [21:36] I couldn't load any gamemode scripts. Please verify your server.cfg [21:36] It needs a gamemode0 line at the very least. Reageren
Azer Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 zorg ervoor dat je server ook werkelijk de gamemode vindt die je aangegeven hebt in de server.cfg... Reageren
zeroRidaa Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Wacht ik zal hier mijn server.cfg posten want volgens mij staat het allemaal goed... dat kan niet want anders lukte het wel maar dan nog ^^ echo Executing Server Config... lanmode 1 rcon_password lol4ever maxplayers 100 port 7777 hostname Unnamed 0.2.1 Server gamemode0 PureRP 1 filterscripts announce 0 query 1 weburl LanServer en dan nog eens de server_log.txt ---------- Loaded log file: "server_log.txt". ---------- SA:MP Dedicated Server ---------------------- v0.2.1, (C)2005-2007 SA:MP Team [21:42] [21:42] Server Plugins [21:42] -------------- [21:42] Loaded 0 plugins. [21:42] I couldn't load any gamemode scripts. Please verify your server.cfg [21:42] It needs a gamemode0 line at the very least. en ik weet niet of je de includes moet toevoegen bij filterscripts dus ik zal dat ook maar even posten voor als iemand me daar verder mee kan helpen ^-^ #include <a_players> #include <a_samp> #include <dini> #include <dudb> #include <core> #include <float> #include <string> trouwens dit is de eerste keer dat ik een lan server op GTA SA-MP opzet vandaar de onzekerheid :-) Reageren
supahman14 Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Wacht ik zal hier mijn server.cfg posten want volgens mij staat het allemaal goed... dat kan niet want anders lukte het wel maar dan nog ^^ echo Executing Server Config... lanmode 1 rcon_password lol4ever maxplayers 100 port 7777 hostname Unnamed 0.2.1 Server gamemode0 PureRP 1 filterscripts announce 0 query 1 weburl LanServer en dan nog eens de server_log.txt ---------- Loaded log file: "server_log.txt". ---------- SA:MP Dedicated Server ---------------------- v0.2.1, (C)2005-2007 SA:MP Team [21:42] [21:42] Server Plugins [21:42] -------------- [21:42] Loaded 0 plugins. [21:42] I couldn't load any gamemode scripts. Please verify your server.cfg [21:42] It needs a gamemode0 line at the very least. en ik weet niet of je de includes moet toevoegen bij filterscripts dus ik zal dat ook maar even posten voor als iemand me daar verder mee kan helpen ^-^ #include <a_players> #include <a_samp> #include <dini> #include <dudb> #include <core> #include <float> #include <string> trouwens dit is de eerste keer dat ik een lan server op GTA SA-MP opzet vandaar de onzekerheid :-) Heb je een .amx file in je gamemodes folder? zo nee: dan is dat je probleem Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.