Jump to content

Verrekijker en Camara

paul007

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Ik vroeg me af waar je de Verrekijker en Camara kan halen. Kun je die ergens oppakken? Of heb je ze alleen bij de missies? Ik wil graag de verrekijker hebben. Altijd wel handige gadget als je achtervolgt wordt en ergens veilig staat, kun je de omgeving vol met polities observeren. Klinkt misschien wat te tactisch voor een GTA game maar jah... dat doe ik gewoon :bonk:

Alvast bedankt, MzzL :cya:

Delen op andere websites

De verrekijker is te vinden op het schip dat aangemeerd ligt in Viceport. In dit schip wordt Lance Vance opgesloten in de missie Leap and Bound. Bekijk het onderstaande kaartje maar eens voor de exacte locatie van de verrekijker, het ligt een beetje verborgen tussen een paar containers maar moet absoluut niet over het hoofd te zien zijn. :)

naamloosgtafwq5.png

De fotocamera heeft echter géén vaste vindplaats. Deze zul je dus moeten behouden na de betreffende missie waarin deze gebruikt wordt.

Delen op andere websites

Nou het lijkt mij dat de foto camera ook wel een vaste locatie moet behouden want anders zal dat wel raar zijn dat je hem persee moet behouden . Voor pietje zeg ik ook alvast bedankt voor de verrekijker want ik wist nog niet waar die lag . :cya:

Delen op andere websites

Nou het lijkt mij dat de foto camera ook wel een vaste locatie moet behouden want anders zal dat wel raar zijn dat je hem persee moet behouden .

Het spijt me, maar er is écht geen vaste vindplaats voor de fotocamera. :N

Voor pietje zeg ik ook alvast bedankt voor de verrekijker want ik wist nog niet waar die lag . :cya:

Graag gedaan hoor. :puh:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...