Froop Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Voor: Na: Foto:Van de ZevendeDags Adventisten de Kerk in West Souburg, gekregen van -supremecars- In opdracht van: -supremecars-, vroeg me of ik een uitdaging wou Uitleg: Mijn eerste matte painting, met muis, wat dus extra moeilijk is. Ook is het gras me nogal tegengevallen, hopelijk wordt daar niet te zwaar op beoordeeld. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 (bewerkt) Hé Froop Bedankt dat je dit gedaan hebt, en de uitnodiging is geprint, en uitgedeeld in de kerk voor het kerstfeest. Ze waren er zeer over te spreken vooral dat het erg netjes is gedaan. Ik wil graag mensen er op tippen naar de ramen te kijken daar zit zelfs sneeuw op, erg netjes gedaan kerel Je bent niks vergeten, zelfs het loop pad heb je een dun laagje sneeuw gedaan. Wij hadden deze uitnodiging nodig omdat onze Kerk, deze kerk pas gekocht heeft van de Rooms-Katholieken (Je ziet het duidelijk aan het Kruis op de kerk). Ik ben er zeer te vreden over omdat het erg, en dan ook erg netjes en uitgebreid gedaan is. [Edit]** Meestal geef ik geen rates maar omdat dit werkje is gedaan omdat ik het gevraagd heb: 9,4/10 Bewerkt: 9 december 2006 door -supremecars- Reageren
Joriz Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Ik vind hem redelijk goed gelukt. Alleen de sneeuw vind ik iets te dik. Wat niet echt realistisch hier in Nederland is. Wat denk vooral je foto verbeterd als je de lucht in een winter lucht te veranderen door de lucht weg te knippen en uit een winterachtig lucht in plaats van te plakken. Reageren
Froop Geplaatst: 9 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Dat met de lucht kan ik binnenkort wel eens uitproberen, bedankt voor de reacties. Reageren
BigM Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Wau . Geweldig werk man . Very nice Ik vind het erg knap gedaan . Alleen zoals onze site admin al zij is het sneeuw erg dik en bij de rand beetje uitgerekt . Verder ziet hij er erg leuk uit en goed voor een 9,5 knap hoor . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.