Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Voor:

thumb_457b0e5bbcbf4217852308.png

Na:

thumb_457b0e3d7d3f9253802834.png

Foto:Van de ZevendeDags Adventisten de Kerk in West Souburg, gekregen van -supremecars-

In opdracht van: -supremecars-, vroeg me of ik een uitdaging wou

Uitleg: Mijn eerste matte painting, met muis, wat dus extra moeilijk is. Ook is het gras me nogal tegengevallen, hopelijk wordt daar niet te zwaar op beoordeeld.

Geplaatst: (bewerkt)

Froop

Bedankt dat je dit gedaan hebt, en de uitnodiging is geprint, en uitgedeeld in de kerk voor het kerstfeest.

Ze waren er zeer over te spreken vooral dat het erg netjes is gedaan.

Ik wil graag mensen er op tippen naar de ramen te kijken daar zit zelfs sneeuw op, erg netjes gedaan kerel

Je bent niks vergeten, zelfs het loop pad heb je een dun laagje sneeuw gedaan.

Wij hadden deze uitnodiging nodig omdat onze Kerk, deze kerk pas gekocht heeft van de Rooms-Katholieken (Je ziet het duidelijk aan het Kruis op de kerk).

Ik ben er zeer te vreden over omdat het erg, en dan ook erg netjes en uitgebreid gedaan is.

[Edit]**

Meestal geef ik geen rates maar omdat dit werkje is gedaan omdat ik het gevraagd heb:

9,4/10

Bewerkt: door -supremecars-
Geplaatst:

Ik vind hem redelijk goed gelukt. Alleen de sneeuw vind ik iets te dik. Wat niet echt realistisch hier in Nederland is.

Wat denk vooral je foto verbeterd als je de lucht in een winter lucht te veranderen door de lucht weg te knippen en uit een winterachtig lucht in plaats van te plakken.

Geplaatst:

Wau . Geweldig werk man . Very nice :klap: Ik vind het erg knap gedaan . Alleen zoals onze site admin al zij is het sneeuw erg dik en bij de rand beetje uitgerekt . Verder ziet hij er erg leuk uit en goed voor een 9,5 :klap: knap hoor ;) .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...