Clowntje_93 Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2006 Hallo, Op wikigta staat er dat ik Cone Crazy nog moet doen voor 100% bij Vice City, maar er staat nergens aangegeven waar die challenge te vinden is. Zou iemand dit: - óf op WikiGTA kunnen zetten, - óf een beschrijving geven - óf een kaartje geven waar dit op staat - óf alledrie Alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2006 bovenop de parkeerplaats uit de missie guardian angels Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2006 Ik heb even een kaartje voor je gemaakt: Het is op het dak van de parkeergarage, om de missie te starten moet je in de Stallion stappen die op het dak geparkeerd staat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2006 (bewerkt) Ik heb ook nog even een kaartje voor je gemaakt: En om nog even terug op je opmerking van WikiGTA te komen: Er is wel degelijk een vindplaats te vinden voor de missie Cone Crazy, kijk maar even hier. Edit: Blijkbaar iets te laat. Bewerkt: 9 december 2006 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.