Mr.stickz Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 ik graag zon vriendin maar waar en hoe en waneer kun je daten is dat na een bepaalde missie ofsow??? kheb al zoekfunctie gebruikt maar nix gevonden Reageren
.Timothy Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 (bewerkt) Na de missie 'Burning Desire' krijg je je 1e. Ga naar je vriendin en stap in de rode marker. Je kan je vriendinnen herkennen aan het hartje op je radar. Kijk voor meer info hier: Hier dus... Bewerkt: 9 december 2006 door VWO-er Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 ik graag zon vriendin maar waar en hoe en waneer kun je daten is dat na een bepaalde missie ofsow???kheb al zoekfunctie gebruikt maar nix gevonden Dit is inderdaad na een missie. De eerste vriendin kan je krijgen na "Burning Desire". Je kunt ook even op deze pagina van WikiGTA kijken, daar vind je alles over de dates . Edit: Te laat... Wordt nog langzaam op mijn oude dag . Reageren
Mr.stickz Geplaatst: 11 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2006 ik graag zon vriendin maar waar en hoe en waneer kun je daten is dat na een bepaalde missie ofsow??? kheb al zoekfunctie gebruikt maar nix gevonden Dit is inderdaad na een missie. De eerste vriendin kan je krijgen na "Burning Desire". Je kunt ook even op deze pagina van WikiGTA kijken, daar vind je alles over de dates . Edit: Te laat... Wordt nog langzaam op mijn oude dag . isdat op LS? en van wie krijg je die missie? Reageren
HerrieM Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Dit is inderdaad na een missie. De eerste vriendin kan je krijgen na "Burning Desire". Je kunt ook even op deze pagina van WikiGTA kijken, daar vind je alles over de dates . is dat op LS? en van wie krijg je die missie? Ja dat is een missie in Los Santos. Je krijgt deze missie van C.R.A.S.H. beter bekend als Officier Tenpenny. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.