Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Bored? :clown: Achtergrond is opzich wel leuk, met het lichteffect om de vrouw heen (tenminste, daar is het rood, en aan de zijkanten wat donkerder zwart). Verder zie ik dat bij de keel aan de rechterkant er opeens een strook omhoogsteekt, wat niet echt mooi staat natuurlijk. Ik weet trouwens ook niet wat die streep links daar moet, is dat een stuk van een C4D-render? De tekst dan, die vind ik ook niet echt denderend, ik vind hem daar ten eerste niet goed staan, en ten tweede vind ik het lettertype ook niet echt passen. Volgens mij kan jij wel beter, of komt het gewoon omdat je 'bored' bent? :puh:

Cijfers

Eerste indruk: 7

Achtergrond: 7.3

Kleuren: 7

Render: 6

Effecten: 6

Tekst: 5.5

Originaliteit: 6.5

Algehele indruk: 6.5

Eventuele bonus: -

Aantal sterren: gfxsterren2sn8.gif

Daar hou je gemiddeld een 6.5 aan over.

*** Hoogste rate ooit:

Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. ***

fratingod4.png

Geplaatst:

Ik vind hem nogal donker, en er zit geen 'Diepte' in, wat ik toch wel jammer vind. De text ziet er opzich wel mooi uit, leuk met die gradient overlay. Ik vind hem jammergenoeg wel nogal leeg. Misschien wat meer effecten naar de zijkant toe doen? Ik vind ook dat je wel iets van haar nek had mogen zien, maarja, dat is echt weer mijn smaak. Misschien vind jij het wel erg mooi :) En je hebt iets te veel effecten op één dezefde plek gedaan. Ik ben het verder grotendeels met Froodooo eens :cab: Ookal is hij niet echt geweldig, het is toch een waardige sig.

7/10

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind hem echt goed gelukt !

Mooie achtergrond ( ookal is hier niet zoveel aan veranderd ) ?!

Verder zijn ook die strepen mooi , net zoals dat wit onder de stock ;).

Wil je hier misschien ens een tutorial over maken :D ? _O_

8/10

@FERRE hieronder ;

zo denk ik er ook over ! :Y

Bewerkt: door Nicsan
Geplaatst: (bewerkt)

Eens wat anders dan doe volle sigs met effecten. Een sig met stijl. GTA Ripper, vind je dat er geen diepte in zit? Vind ik juist wel, misschien wat minder in de effecten, maar de stock is prima. Lettertype met die grandient is misschien wat minder, maar ik vind hem goed zo.

92% - Ik vind hem helemaal geweldig. Ik ga dit ook eens proberen, ik denk dat dit misschien wel een nieuwe trend wordt hier. Zet de tutorial maar op GFX Spot :*D .

Bewerkt: door Ferre

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...