marcjuuuh Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 bij deze mssie moet je eerst een trein 8tervolgen en dan moet je de reporter 8tervolgen, en hij mag je nie ontdekken, maar dat gebeurt dus steeds bij mij.... hoe moet het?? alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta boy Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 heel simpel langzaam rijden he zorgen dat je afstand houd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcjuuuh Geplaatst: 12 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 ja ma op het moment dat hij in de taxi stapt, sta ik nog bij de metro maar dan loopt die balk wel vol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 ja ma op het moment dat hij in de taxi stapt, sta ik nog bij de metro maar dan loopt die balk wel vol Dan zal je vast precies onder hem staan in het spel. Ik denk dat de balk dan ook gewoon omhoog gaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miche Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 je moet hem gewoon volgen op een afstand, als hij in de taxi stapt stap jij in een andere auto en volg hem vanop afstand. simpel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juliuzz Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 Toen ik hem de derde keer had gedaan wist ik waar die trein zou eindigen, dus was ik langs de trein die je moet achtervolgen gereden en alvast naar het perron gegaan en naar buiten.. Toen heb ik op hem gewacht een straat verder, zodat ik hem net nog kon zien... Toen was het wel makkelijk.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcjuuuh Geplaatst: 13 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 dat ga ik ook maar eens doen.... thnx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.