yvea0 Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 (bewerkt) WIl je altijd al worden afgeschoten door een catapult? Ikzelf heb de god mode gebruikt, zodat ik niet dood ga door een ontploffing of dat ik val. Zo moet het: Neem een auto die kapot is, zoeen die je bij grove street 2 van ziet, die geen wielen hebben enzo... zet achterop allemaal bommen Ga op de auto staan. en activeren maar! BOEM! Je vliegt heel hoog de lucht in en komt ook heel ver [ Tekst verweiderd vanwege commentaar ] Filmpje: Bewerkt: 10 december 2006 door yvea0 Reageren
Proximitus Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 lol, maar daar heb je zeker wel godmode voor nodig? wil je niet doodgaan dan he. wel geinig om een keer te proberen Reageren
yvea0 Geplaatst: 10 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2006 lol, maar daar heb je zeker wel godmode voor nodig? wil je niet doodgaan dan he. wel geinig om een keer te proberen Al doe je dat niet, kan je nog altijd je homies afvuren Reageren
Proximitus Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 jij had het erover dat je zelf een keer in LV terecht kwam, vanaf grove street. maar als ik dat filmpje zo zie, lijkt het erop dat je niet erg ver komt als je gelanceert word.. Reageren
gta_player Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 lol die moet ik een keer proberen Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 lol maar kan je hiermee in LV komen Reageren
Moonbeam Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Natuurlijk niet, dat is godsonmogelijk. Mischien dat yvea0 kan 'bewijzen' dat het mogelijk is? Moonbeam Reageren
Thundercover Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Wel fun om te zien hoe homie#2 vliegt. Maar ik denk niet dat je op deze manier helemaal in LV komt, tenzij je weer een andere mod gebruikt. Reageren
yvea0 Geplaatst: 10 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Natuurlijk niet, dat is godsonmogelijk. Mischien dat yvea0 kan 'bewijzen' dat het mogelijk is? Moonbeam Het zit ermee hoe je op dat ding staat, Probeer maar Reageren
Proximitus Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Laat het onsdan zien. Download Fraps, en maak er een filmpje van dat jij er mee in LV komt. Ik wil dat best wel eens zien. Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Ja ik ook wel. >>> Door Dutchy3010: Dit wordt gerekend tot de categorie spam. Graag in het vervolg dit soort posts achterwege laten.<<< Reageren
Dexist Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 mm ik heb het ok ffkes geprobeerd en, (ik heb noobmode) ik gebruikte inplaats van een granaat, die andere bom( die je aan kna doen van een afstand) en ik had er iets van 15 bommetje achter zoon"dooie"auto ge plaats ging ik op het voorste puntje staan, en BOEM, toen vloog ik wel een eind weg, zeg maar van grove street tot in de zee(de zee die hemelsbreed het dichtse bij grove is) --> ik add zeer binnekort nog ff een filmpje Reageren
bobsaget Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Dit is mijn beste try: http://media.putfile.com/Catapulting In dit filmpje wordt het ook een paar keer gedaan: http://www.youtube.com/watch?v=Ymt5_dS-KF4 Reageren
BigM Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Wahahahah met sommige games kun je echt raare dingen . Dit past er prima tussen . Alleen jammer dat je niet in die filmpjes heel ver de lucht in viel . Mij is het nog niet gelukt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.