Jump to content

Lag in Burning Desire

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey.

Ik ben nu de missie Burning Desire aan het proberen, maar m'n PC heeft ongeloofelijk veel lag als ik dat huis binnenga! Wat kan ik doen?

Geplaatst:

Ja, dat had mijn oude computer ook toen ik die missie deed.

Als je computer gewoon geen hogere specs heeft, dan kun je in ieder geval proberen alles bij de grafische opties helemaal omlaag zetten, zo laag als het maar kan, en dan de missie proberen.

Dit heb ik ook gedaan, en hij schokte nog wel, maar je moet er gewoon maar even doorheen.

Lukt het met de lag echt niet, kun je je savegame altijd nog bij de Savegame Aanvraag plaatsen.

Geplaatst:

Dat zal het ook wel worden, dat met die lage graphics had ik ook al gedaan. Wat een (....) missie.

Geplaatst:
mijn xbox had er ook heel veel last van waarom weet ik niet

Hmm... ik zou denken dat je daar op de Xbox toch geen last van hebt :clown:

Geplaatst:

Het komtwaarschijnlijk door al het vuur. Ik heb er bij de BD missie geen last van, maar wel bij de missie End of the line. erg irritant..

Geplaatst:
mijn xbox had er ook heel veel last van waarom weet ik niet
hmm raar bij mij ging het perfect..
Geplaatst:

Nooit gehad, misschien ligt het aan je videokaart. Maar bij de Xbox kan ik het niet voorstellen, het is een verbeterde versie van de Playstation 2. Ik heb de PS2 versie en ik heb bij Burning Desire én End Of The Line geen problemen gehad met dat vuur, het gaat allemaal perfect. Vuur ziet er goed uit, beeld flikkert niet, loopt niet vast, perfecto. Misschien zit je Xbox-memorycard vol of is je Harde Schijf bijna vol en zoals ik al zei; je videokaart.

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik had problemen op mijn oude pc als ik dicht bij rook of vuur (soms als het regent) kwan dan kreeg ik zware lag daarne is mijn pc kapot gegaan (niet door sa maar kortsluiting) ik heb ondertussen nieuwe pc en toch heb ik die lag

Geplaatst:

Je moet wat zo laat.. :-(

..

Dit is een vrij veelkomend probleem bij een videokaart met een relatief lage kloksnelheid.(zo ongeveer de reactie snelheid van een videokaart, geheugen staat hier los van) Bij vlammen maar ook bij wolken(als je erin vliegt) en bomen(vooral in de County) krijg je veel vertraging/lag. Dit komt omdat de videokaart door haar lage kloksnelheid niet snel genoeg de veranderingen kan vertalen. Optie is natuurlijk om een videokaart met een betere chip-set te kopen waardoor het spel wel bij vlammen e.d. goed loopt. Toch kan je met je huidige videokaart het spel al wat beter laten lopen, ga in het pauze menu van SA naar:

Options -> Display Setup -> en zet daar de Draw Distance op z'n laagst. Volgens mij helpt het ook om Anti-Alliasing op 'Off' te zetten. Verder kan je natuurlijk altijd de Visual Quality en de Resolutie lager zetten, dit zal het spel altijd vloeiender laten lopen. Deze zijn te vinden als je op 'Advanced' drukt als je in de Display Setup bent.

Geplaatst:
Je moet wat zo laat.. :-(

..

Dit is een vrij veelkomend probleem bij een videokaart met een relatief lage kloksnelheid.(zo ongeveer de reactie snelheid van een videokaart, geheugen staat hier los van) Bij vlammen maar ook bij wolken(als je erin vliegt) en bomen(vooral in de County) krijg je veel vertraging/lag. Dit komt omdat de videokaart door haar lage kloksnelheid niet snel genoeg de veranderingen kan vertalen. Optie is natuurlijk om een videokaart met een betere chip-set te kopen waardoor het spel wel bij vlammen e.d. goed loopt. Toch kan je met je huidige videokaart het spel al wat beter laten lopen, ga in het pauze menu van SA naar:

Options -> Display Setup -> en zet daar de Draw Distance op z'n laagst. Volgens mij helpt het ook om Anti-Alliasing op 'Off' te zetten. Verder kan je natuurlijk altijd de Visual Quality en de Resolutie lager zetten, dit zal het spel altijd vloeiender laten lopen. Deze zijn te vinden als je op 'Advanced' drukt als je in de Display Setup bent.

Ik (Lees: Dutchy3010) heb/heeft hem al gedaan hoor ;).

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...