thugkai Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 ik heb het spel al bijna uitgespeelt jammer genoeg, maar ik vraag me af waar ik de minigun kan vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 Die vind je hier. Gewoon even kijken waar je ze kan vinden. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thugkai Geplaatst: 13 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 weet niemand het makkelijker? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-krc-lover Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 het is toch duidelijk? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 wou net zeggen....als je dit al niet snapt :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 weet niemand het makkelijker? Makkelijker dan dit gaat niet hoor. :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerKing Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 He bij die plaatje heb je een sniper achter je garage in SF. Maar bij mij heb ik niks hoor. Moet ik eerst soms een bepaald iets gedaan hebben zodat hij bij mijn savehuis komt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 ja volgens mij moest je eerst alle 50 snap shots hebben gevonden./ en dan krijg je wapens bij je save huis in san fier0 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerKing Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 Heb jij ze allemaal? Wat moet ik precies fotgraferen? Wat is wanneer een snapshot? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thugkai Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 nou lekker makkelijk , ik moet overal naar elke ding gaan zoeken , kost teveel tijd, niet dat het erg is , maar gewoon weet niemand het gewoon snel antwoord, dus bijvoorbeeld op die en die plek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 (bewerkt) ik weet hem te liggen! http://hem.bredband.net/708145/weapons.html en dan bij miniguns kijken Bewerkt: 16 november 2004 door gta player Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 ik weet hem te liggen!http://hem.bredband.net/708145/weapons.html en dan bij miniguns kijken Lekker nutteloos! Die site had ik dus al opgegeven :S Voortaan maar eventjes opletten he?! En Thuig kai.. Als je dit al TE veel werk vind en TE moeilijk..... Hou dan maar op met het spel.... makkelijker dan dit wordt et niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pinguin Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 is de minigun goed ik heb hem namelijk nog nooit gehat denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 is de minigun goed ik heb hem namelijk nog nooit gehat denk ik :o Geen Idee :o Ik heb em ook nog nooit gevonden.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanandreas9 Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 op het treinspoor van sf naar lv ligt nog in sf op een bruggetje boven het treinspoor een minigun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.