Heemskerk Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Bij die missie met dat ship in San Fierro stort je helikopter neer en moet je naar de rode marker zwemmen om op de trap te kunnen. Nu had ik dus de vraag van kan je op trappen klimmen want bijvoorbeeld bij het vliegveld in San Fierro zitten trappen( bij het water) en als ik dan uit het water kom en ik wil naar boven, kan dat dus niet of ik moet helemaal omzwemmen. Weet hier iemand iets vanaf? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Bij die missie met dat ship in San Fierro stort je helikopter neer en moet je naar de rode marker zwemmen om op de trap te kunnen. Nu had ik dus de vraag van kan je op trappen klimmen want bijvoorbeeld bij het vliegveld in San Fierro zitten trappen( bij het water) en als ik dan uit het water kom en ik wil naar boven, kan dat dus niet of ik moet helemaal omzwemmen.Weet hier iemand iets vanaf? Ja, ik weet hier iets van af. En nee, dit is helaas niet mogelijk, wat ik overigens zelf ook erg jammer vind. Je kunt dus niet op van die trappen klimmen . Tenminste, niet op van die ladders. Gewone trappen uiteraard wel . Reageren
Dx11 Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Bij die missie met dat ship in San Fierro stort je helikopter neer en moet je naar de rode marker zwemmen om op de trap te kunnen. Nu had ik dus de vraag van kan je op trappen klimmen want bijvoorbeeld bij het vliegveld in San Fierro zitten trappen( bij het water) en als ik dan uit het water kom en ik wil naar boven, kan dat dus niet of ik moet helemaal omzwemmen.Weet hier iemand iets vanaf? nee dat is helaas (voor zover ik weet) niet mogelijk, heb het zelf ook vaak geprobeerd. Reageren
GTAVC Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 je kan bij gta niet ladders op maar wel gewone trappen Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 (bewerkt) Ja dat zou ik ook wel eens willen weten volgens mij kan het niet want ik heb alles geprobeerd om op die trappen te kunnen klimmen. Jullie zijn echt snel was ik iets te vroeg en dat je op trappen kan klimmen wou ik toch wel in GTA 4 willen zien. Bewerkt: 10 december 2006 door Online. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 hey, volgens mij heb ik wel eens een mod gezien waarmee dit wel mogelijk wordt (er staan dan van die markers bij de ladders) zodat je gewoon die ladders op kunt. ik zal eens even ijken of ik hem nog kan vinden Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 Dat werkt alleen voor de PC NeoSyp, bedenk gelijk ook ff wat voor PS2 en de XBOX Alvast bedankt succes Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 hmm, ik heb alleen pc dus ik weet er niet veel vanaf, maar volgens mij moet het ongeveer zo: benodigd: -XBOX/PS2 CD -PC -Een of ander apparaat dat die cd's kan lezen (aansluiten op je PC) -Programma waarmee je de cd kunt lezen -Leeg DVDtje Wat je moet doen: -Sluit het apparaat aan op je PC -Stop er je XBOX/PS2 spelCD in -Kopieer de bestanden naar je PC -Volg de installatie stappen van de mod -Zet deze bestanden weer op de lege DVD en maak er een XBOX/PS2 CD van (met dat programma) -Test de mod op je XBOX/PS2 De precieze namen van de programma's en het apparaat weet ik niet, sorry Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 -Een of ander apparaat dat die cd's kan lezen (aansluiten op je PC) Dit is mij te vaag, kan je de PS2 en/of XBOX niet direct aansluiten op de PC? Of heb ik hier een apart apparaat voor nodig? Zo ja dan is het mij die moeite en geld niet waard, het spel op de PS2 is voor mij eigenlijk al voldoende, maar ik vind die trappen raar. Als je trappen plaatst moet je ze toch kunnen gebruiken en anders moet je er geen trap plaatsen -Programma waarmee je de cd kunt lezen Kwestie van googelen denk ik -Volg de installatie stappen van de mod Dus volgens jou is die mod dan ook compatible met het programma zoals dat op de PS2 schijf staat? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 -Een of ander apparaat dat die cd's kan lezen (aansluiten op je PC) Dit is mij te vaag, kan je de PS2 en/of XBOX niet direct aansluiten op de PC? Of heb ik hier een apart apparaat voor nodig? Zo ja dan is het mij die moeite en geld niet waard, het spel op de PS2 is voor mij eigenlijk al voldoende, maar ik vind die trappen raar. Als je trappen plaatst moet je ze toch kunnen gebruiken en anders moet je er geen trap plaatsen -Programma waarmee je de cd kunt lezen Kwestie van googelen denk ik -Volg de installatie stappen van de mod Dus volgens jou is die mod dan ook compatible met het programma zoals dat op de PS2 schijf staat? ja. want als je hem hebt overgezet is ie ongeveer hetzelfde als op pc(behavle dat je hem niet kunt spelen) Reageren
Bassiej Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 (bewerkt) Dit is grote onzin. Je PS2 versie en je XBOX versie zijn hele andere versies dan je PC versie. Je kan niet modden op je PS2/XBOX. Op een schijfje van je Xbox of PS2 staan de spellen al compleet uitgepakt, je xbox/ps2 leest de spellen direct van je schijf, een PC daarintegen gebruikt de schijf om het spel uit te pakken en te installeren op je pc en daarna gebruik het je schijf om het spel op te starten en gebruikt dande bestanden die geinstalleerd zijn op je harde schijf. Over het lezen van ps2/xbox bestanden en etc. heb je een opgebouwde PS2/Xbox nodig en dan gaan we het hebben over illegale praktijken waar we het op dit forum niet over mogen hebben. Dus bespaar een hele hoop geld en moeite: Mod niet, of koop SA op je PC. Bewerkt: 16 december 2006 door Bassiej26 Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Ik weet niet veel van mods maar ik heb op het forum gelezen dat mods niet te gebruiken zijn voor een console. Maar dit gaat te veel off-topic en die trappen zijn niet dusdanig interessant genoeg om daar al te veel moeite voor te doen, zeker niet met een console. iig bedankt NeoSyp Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 dit is geen onzin. misschien loppen de deatails niet,xwant ik heb het zelf nooit gedaan, maar het klopt op zich wel. Reageren
Bassiej Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 dit is geen onzin. misschien loppen de deatails niet,xwant ik heb het zelf nooit gedaan, maar het klopt op zich wel. Ik weet zeker van wel. De PS2/XBOX versie zitten heel anders in elkaar dan de PC versie. Ik heb er zelf net genoeg verstand van om dat te kunnen concluderen, maar zou iemand die er meer verstand van heeft $NeoSyp$ kunnen uitleggen dat de Mods die voor de PC gemaakt zijn absoluut niet geschikt zijn voor de PS2/XBOX? Reageren
Koen729 Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Bij die missie met dat ship in San Fierro stort je helikopter neer en moet je naar de rode marker zwemmen om op de trap te kunnen. Nu had ik dus de vraag van kan je op trappen klimmen want bijvoorbeeld bij het vliegveld in San Fierro zitten trappen( bij het water) en als ik dan uit het water kom en ik wil naar boven, kan dat dus niet of ik moet helemaal omzwemmen.Weet hier iemand iets vanaf? De missie die jij bedoelt is Tha Nang Thang, en in die missie moet je gewoon de rode marker inzwemmen om erop te komen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.