Lord of War Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Ik kan al een tijdje niet meer op ChaosGFX. Is ChaosGFX er niet meer of is men aan het werken aan hun forum? Weet iemand hoe het zit? Reageren
orange123 Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Jah, dat probleem heb ik ook ja Weet iemand hier iets van orange123 Reageren
Dizzee Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Volgens één van de moderators van dat forum is het gehack ed geweesd en de admin had geen backup meer. Het was iets in die trend maar ik weet wel zeker dat hij voorlopig niet van plan was om opnieuw te beginnen. Reageren
Grove St. Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Tja.. niet slim om géén backup te maken. Wat was de site van hun dan? Reageren
.Antonio Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 www.ChaosGFX.com Ehm, ik wil niet pietje precies spelen, maar het was toch www.ChaosGFX.net? Reageren
Ferre Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) Ik bekeek net de DA van Alias (klik), en ik las zijn nieuwste Journal bericht (directe link) - hij is bezig met Your Sig, een nieuwe GFX community. Dit betekend dat hij bezich is met een opvolger van ChaosGFX . Meer lees je in zijn bericht. Check ook Your-Sig.com Ik hoop dat hij weer op zijn pootjes komt, het was een leerrijke bron Er zullen wel veel leden niet terugkomen denk ik Ik wel, ik wil bij de eerste 100 leden zitten Bewerkt: 5 januari 2007 door Ferre Reageren
Nielok Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Ik hoop dat hij weer op zijn pootjes komt, het was een leerrijke bron Er zullen wel veel leden niet terugkomen denk ik Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) Zo te zien gaan ze werken met IPB: => zie: http://www.your-sig.com/forum/ Geen mooie kleuren combinatie trouwens. Bewerkt: 5 januari 2007 door -supremecars- Reageren
Ferre Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Geen mooie kleuren combinatie trouwens. Dat groen moet weg! Dat ga ik Alias zeggen op DeviantART. De combinatie van donkerpaars en orange staat wel mooi. Reageren
Thabit Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Geen mooie kleuren combinatie trouwens. Inderdaad, vet slechte skin! Reageren
Tunix Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Ligt het aan mij of kan niemand een account aanmaken? Reageren
Ferre Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Ligt het aan mij of kan niemand een account aanmaken? Een zag je een bericht dat het forum offline was. Nu kun je het forum wel zien, maar geen account aanmaken. Dat doen ze denk ik om je nieuwschierig te maken en te stangen . Ook kun je zo goed zien hoe het met het forum is en wat er bij gaat komen. je kan wel berichten plaatsen in topics en topics maken, als Guest (gast). Je moet dan wel een paar dingen invullen. Reageren
Froop Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Niemand behalve de admin kan een account aanmaken. Als je leest zie je dat. Reageren
Favian Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 registratie is binnenkort mogelijk. En opbouwende kritiek is altijd welkom Favian/Drac. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.