GTAVC Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 hier het plaatje in het cafe en hier tupac in het echt zien jullie de overeen komst want tupac heeft net zo'n leven geleidt als CJ Reageren
Koen729 Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Ja, hier staan ook KillZone schilderingen... Hé! Nu ik eraan denk! 50 cent heeft vroeger met de naam 'Bobo' aan R&B gedaan, maar hij was een flop en dus ging hij rappen en Bobo zou zijn 'boksnaam' zijn geweest. Er staat ook Bobo op die muur... dus is dat dan geen 50 cent? Reageren
GTAVC Geplaatst: 10 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2006 kan ook wel waar zijn maar da popetje heeft net zo'n hoord doekie als tupac altijd had op Reageren
Yohan Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Leuk gevonden.. 50 Cent's boksnaam was Booboo (spreek je uit als boeboe) toch? Reageren
Koen729 Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Nouja... bij R* kijken ze niet op een Otje meer of minder Hier: check de beginpost plaatje, daar staat het duidelijker. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=39088 Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 het zou best 2pac kunnen wezen.. en dat booboois misgien ook wel van 50 cent .. zo laten ze misgien zien wat de beste rappers zijn want The Game zit er ook in Reageren
Twankala Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Nouja... bij R* kijken ze niet op een Otje meer of minder Hier: check de beginpost plaatje, daar staat het duidelijker. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=39088 nou, ik denk dat rockstar juist heel erg oplet met bijvoorbeeld een O'tje meer of minder... dus ik weet niet helemaal....... Reageren
rubensanti Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 (bewerkt) het kan ook zijn dat ze met big smoke biggy bedoelen dat was ook een grote rapper en hij handelde in drugs dus vandaar mischien big smoke? Bewerkt: 8 februari 2007 door rubensanti Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.